karinpronk

Level 4
  • 35Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Hollands Nieuwe en Ziggo, nu is eneens HBO weg, uur geleden kon ik er nog naar kijken, gratis?

Hallo, ik heb een abonnement van boven de 7,50 euro bij Hollands Nieuwe en een ziggopakket, waardoor ik recht heb op het Ziggo L pakket, waar HBO in zit toch? Zat ik een uurtje terug nog een aflevering van een HBO serie te bekijken (op HBO0, nu kan ik de volgende aflevering van dezelfde serie alleen nog maar zien als ik betaal. En ook staan de 2 afleveringen die ik net bekeken had, nu op maandabonnement. Een medewerker van de klantenservice van Ziggo heeft gisteren het extra pakket nog geactiveerd.

Wat gaat er mis?

Groet,

Karin

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @karinpronk . Goed dat je aan de bel trekt, want er gaat ergens iets fout lijkt het nu! 

Ik zie de regel “Hollandsnieuwe cadeau” wel actief op je klantnummer, maar het daadwerkelijk gekozen pakket niet. Je hebt inderdaar recht op Ziggo Movies en Series L, maar je kunt uiteraard ook voor iets anders kiezen. Wil je kijken of het lukt om het pakket via mijnZiggo te kiezen/activeren? 🙂 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @karinpronk . Goed dat je aan de bel trekt, want er gaat ergens iets fout lijkt het nu! 

Ik zie de regel “Hollandsnieuwe cadeau” wel actief op je klantnummer, maar het daadwerkelijk gekozen pakket niet. Je hebt inderdaar recht op Ziggo Movies en Series L, maar je kunt uiteraard ook voor iets anders kiezen. Wil je kijken of het lukt om het pakket via mijnZiggo te kiezen/activeren? 🙂 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Toevoeging: Waarom het tot eerder vandaag nog wel werkte heb ik ook uitgevonden. Je had een maand gratis Movies en Series XL en deze maand liep vandaag af :-). enkel het activeren via mijnZiggo moet dus voldoende zijn ^^

karinpronk
Topicstarter
Level 4
  • 35Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Hallo @Lycke Ziggo , bedankt voor je reactie. Ik heb e.e.a. geactiveerd en ik ga ervan uit dat het binnen afzienbare tijd is opgelost.

Groet,

Karin

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Zeker weten. Na activatie gaat het binnen 72 uue (maar dat is in de praktijk eerder 72 minuten 😉 ) werken :-). 

karinpronk
Topicstarter
Level 4
  • 35Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Hoi @Lycke Ziggo , je had gelijk, alles werkt nu naar behoren. Nog bedankt en ik wens je alvast een heel fijn weekend 

Uitgelicht topic