Beantwoord

Hollands Nieuwe en Ziggo Combivoordeel

• 24 juli 2019
  • 2 Reacties
  • 2442x Bekeken

Reputatie 5
Badge +5
  • Gedreven Raadgever
  • 257 reacties
Nu de algemene voorwaarden per 8 juli zijn gewijzigd ben ik overgestapt van Simyo KPN naar HollandsNieuwe Vodafone. Dit alles met het combivoordeel pakket levert leuke dingen op. De voorwaarden waren eerst 12 maanden gratis pakket bij Ziggo nu voor onbepaalde tijd. Heb complete tv met movies series dus vond ik Ziggo totaal sport als gratis pakket wel leuk.
https://www.hollandsnieuwe.nl/ziggo
Wel 1 klein addertje onder het gras zowel bij Vodafone als HollandsNieuwe staat in de voorwaarden dat ze ten alle tijden deze actie kunnen stopzetten. Of dat voor bestaande of nieuwe klanten geldt is mij niet geheel duidelijk. Overigens gebruik geen mobiel internet alleen bellen en sms. Wel te vermelden dat HollandsNieuwe maar 150mbps internetsnelheid heeft dus niet veel neem aan dat het bij Vodafone hoger ligt.
icon

Best beantwoord door Huizinga 24 juli 2019, 18:53

Dat geldt voor iedereen die er gebruik van maakt. Het is zo'n algemene voorwaarde die bij dit soort 'acties' altijd gebruikt wordt voor als deze om een bepaalde reden gestopt zou moeten worden. Ze kunnen immers niet in de toekomst kijken. Ik verwacht echter dat de korting de komende jaren sowieso blijft gelden.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +6
Dat geldt voor iedereen die er gebruik van maakt. Het is zo'n algemene voorwaarde die bij dit soort 'acties' altijd gebruikt wordt voor als deze om een bepaalde reden gestopt zou moeten worden. Ze kunnen immers niet in de toekomst kijken. Ik verwacht echter dat de korting de komende jaren sowieso blijft gelden.
Reputatie 6
Badge +19
Deze zin staat ook in de voorwaarden voor de Gratis Extra's i.c.m. een Vodafone-abonnement:
"De actie loopt vanaf 19 november 2018 voor onbepaalde tijd. Vodafone en Ziggo hebben het recht om deze voorwaarden tussentijds te wijzigen of te stoppen met de actie".

Sluit me helemaal aan bij @Huizinga!