1
Vraag
2
Reacties
skipper6586

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe snel wordt een bij-besteld video on demand kanaal actief?

Omdat de eergisteren overleden Mediabox XL alle opgenomen films en series mee de kist in heeft genomen ben ik langdurig op zoek geweest naar een VOD dienst op Ziggo die Brimstone kon leveren: Film 1. Ik wilde hem toch wel graag af kijken. Dus heb ik een tijdje geleden Film1 besteld en heb ik van Ziggo alle bevestigingen binnen. Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voor het kanaal actief wordt op de mediabox?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi skipper,

Normaal gesproken is dat binnen een uur geregeld, maar het kan in een enkel geval 24 uur duren. Wanneer er ook apparatuur verstuurd wordt, duurt het echter langer uiteraard.

Als het nu nog steeds niet werkt, log dan in op je Mijn Ziggo, klik op Producten en scrol naar beneden totdat je de Mediabox XL tegenkomt. Klik vervolgens op Zenders en pincode herstellen en als laatste moet je klikken op Opnieuw ophalen. Wanneer je dit doet, moet de Mediabox XL aan staan. Na 15 minuten zou je dan de zenders moeten kunnen bekijken:)

Werkt het dan nog steeds niet, dan zou ik even contact opnemen met Ziggo via de chat die 24/7 open is.

Groet en alvast veel plezier met de film!
Evert

Bekijk in context

1 Reactie 1
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi skipper,

Normaal gesproken is dat binnen een uur geregeld, maar het kan in een enkel geval 24 uur duren. Wanneer er ook apparatuur verstuurd wordt, duurt het echter langer uiteraard.

Als het nu nog steeds niet werkt, log dan in op je Mijn Ziggo, klik op Producten en scrol naar beneden totdat je de Mediabox XL tegenkomt. Klik vervolgens op Zenders en pincode herstellen en als laatste moet je klikken op Opnieuw ophalen. Wanneer je dit doet, moet de Mediabox XL aan staan. Na 15 minuten zou je dan de zenders moeten kunnen bekijken:)

Werkt het dan nog steeds niet, dan zou ik even contact opnemen met Ziggo via de chat die 24/7 open is.

Groet en alvast veel plezier met de film!
Evert
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic