1
Vraag
2
Reacties
sdatbobby12

Level 1
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoe lang duurt het activeren van Movies & series XL

Gisteravond het pakket gewijzigd, vanavond nog steeds niet actief. Vroeg me af hoe lang het dus eigenlijk duurt voordat je echt naar M&S kan kijken nadat je het hebt aangevraagd in Mijn Ziggo>Extra zenders>Movies & series XL>bestellen. Ik heb ook nog geen mail gehad van Ziggo met een bevestiging, wel een mail met de bestelling op zich..

Als ik naar https://www.ziggogo.tv ga en ik een HBO serie aanklik zie ik nl dat mijn abbo veranderd moet worden.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Normaal worden wijzingen binnen 72 uur verwerkt. U kunt via de chat navragen. Ga daarvoor naar www.ziggo.nl/chat. De chat is 24/7 beschikbaar.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Normaal worden wijzingen binnen 72 uur verwerkt. U kunt via de chat navragen. Ga daarvoor naar www.ziggo.nl/chat. De chat is 24/7 beschikbaar.
sdatbobby12
Topicstarter
Level 1
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ah, ok bedankt. Ik had geen idee. Ik wacht wel ff. Bedankt voor uw reactie.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Of even proberen de zenders opnieuw op te halen in mijn ziggo > mits de veranderingen al zijn aangepast/verwerkt.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey sdatbobby12 . Kan je inmiddels naar het nieuwe abonnement kijken? ^^.
sdatbobby12
Topicstarter
Level 1
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Verrek, het werkt. Thanks.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic