Beantwoord

Hoe lang duurt het activeren van Movies & series XL

  • 21 januari 2019
  • 5 Reacties
  • 6689x Bekeken

Gisteravond het pakket gewijzigd, vanavond nog steeds niet actief. Vroeg me af hoe lang het dus eigenlijk duurt voordat je echt naar M&S kan kijken nadat je het hebt aangevraagd in Mijn Ziggo>Extra zenders>Movies & series XL>bestellen. Ik heb ook nog geen mail gehad van Ziggo met een bevestiging, wel een mail met de bestelling op zich..

Als ik naar https://www.ziggogo.tv ga en ik een HBO serie aanklik zie ik nl dat mijn abbo veranderd moet worden.
icon

Best beantwoord door Jan F. 21 januari 2019, 23:36

Normaal worden wijzingen binnen 72 uur verwerkt. U kunt via de chat navragen. Ga daarvoor naar www.ziggo.nl/chat. De chat is 24/7 beschikbaar.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +26
Normaal worden wijzingen binnen 72 uur verwerkt. U kunt via de chat navragen. Ga daarvoor naar www.ziggo.nl/chat. De chat is 24/7 beschikbaar.
Ah, ok bedankt. Ik had geen idee. Ik wacht wel ff. Bedankt voor uw reactie.
Reputatie 7
Badge +24
Of even proberen de zenders opnieuw op te halen in mijn ziggo > mits de veranderingen al zijn aangepast/verwerkt.
Reputatie 7
Hey @sdatbobby12 . Kan je inmiddels naar het nieuwe abonnement kijken? ^^.
Verrek, het werkt. Thanks.