Beantwoord

Hoe bekijk ik Love Nature in 4K?

• 27 juni 2019
  • 4 reacties
  • 9442 keer bekeken

Ik heb voor een maand op proef het pakket Movies en Series met daarin de zender Love Nature op kanaal 205. Die zender zou in 4k worden uitgezonden. (4k zou interessant zijn met het ook op de licentie die Ziggo heeft voor Ziggo Sport om de betreffende zenders op den duur in ultra HD uit te zenden) Met mijn ultra HD Samsung zie ik alleen maar documentaires in HD ondanks de Instelling op Mediabox Next voor het beeld Van de tv. Dit terwijl ik via mijn TV Apps op Mediabox Next o.a. een abonnement heb genomen op Love Nature 4k channel. Daarin kun je wel prachtige filmpjes in 4k op tv weergeven. Is Love Nature zender 205 met een automatische doorschakeling van gestreamde beelden vanuit Youtube wel of niet in 4k te zien ?
icon

Best beantwoord door Steefb 27 juni 2019, 22:13

Ja dus.

Als je 2 maal op ok drukt en dan even naar beneden scrolt kun je de kwaliteit zien sd/hd/4k
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +27
Bij Ziggo kan je alleen via de Next mediabox 4k kijken.

PS. T'is nog niet veel hoor, alleen Love Nature dus en enkele films. En netflix geloof ik.
Maar kun je dan vanaf kanaal 205 Love Nature dan ook alle programma's in 4k zien ? (Via TV Apps heb ik namelijk al zelfs een voetbalwedstrijd FC Barcelona tegen Atletico Madrid in 4k ontdekt)
Reputatie 7
Badge +27
Ja dus.

Als je 2 maal op ok drukt en dan even naar beneden scrolt kun je de kwaliteit zien sd/hd/4k
Ik heb zojuist de tv ingeschakeld op zender 205. Daarna heb ik 2x op ok gedrukt en verder naar beneden gescrold. Als je op het blokje klikt "Ook te zien op" dan zie je inderdaad dat het beeld aanzienlijk beter wordt. Dus het 4k mysterie is nu mooi opgelost. Bedankt voor de tip!