Beantwoord

HBO Serie Watchmen S1 E4

• 11 november 2019
  • 11 Reacties
  • 557x Bekeken

Hallo Ziggo,

Wij willen graag kijken naar de vierde aflevering van de serie Watchmen. Deze is al wel in de Verenigde Staten uit, maar ik zie hem nog niet op On Demand staan. Klopt dit? Wanneer komt deze aflevering op Ziggo uit? Komen de afleveringen niet gewoon een dag later op Ziggo?

Alvast dank.

icon

Best beantwoord door Cecilia Ziggo 13 november 2019, 16:00

Hoi allemaal! Daar was ik weer!

Goed nieuws. Ik heb een reactie gekregen van content. Het is opgelost! Watchmen S1 E4 is nu voor iedereen te bekijken. Kijk de aflevering direct hier:blush:
Veel kijkplezier! 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

11 Reacties

Leuk dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community @Alarin!

Toffe serie hé! Het wachten van een week duurt altijd al zo lang.. Goed nieuws! Aflevering 4 van seizoen 1 van Watchmen is gisteren online gekomen bij Movies en Series (X)L. Je kunt deze dus al bekijken! :blush:

Heb je een Mediabox XL? Dan kan dit verklaren waarom je de nieuwe aflevering niet direct in het menu ziet. Er is namelijk een issue bekend dat sinds enige tijd geen nieuwe titels worden weergegeven in de menustructuur. Via de zoekfunctie zijn ze wel te vinden. Dus als je een Mediabox XL gebruikt, dan raad ik je aan om de zoekfunctie even te gebruiken. Dan kun je snel genieten van aflevering 4 van Watchmen. Veel kijkplezier alvast!

Hi Ziggo,

In aanvulling op bovenstaande vraag: in de app vind ik geen nieuwe aflevering van watchmen bij Movies en Series XL ook niet als ik via de zoekfunctie zoek. Zouden jullie mij kunnen vertellen waarom ik deze niet kan vinden? Dank alvast!

Ik ga graag met je mee op onderzoek @LWsoe. Kun je de aflevering wel vinden via ziggogo.tv? Zo ja, dan raad ik je aan om de Ziggo GO App even opnieuw te installeren. 

Is de aflevering niet te vinden in zowel de app als de browser, laat mij dan vooral weten welk type mediabox je gebruikt. Via de Mediabox Next en de Mediabox XL kan ik het probleem namelijk niet reproduceren. Ik zie de informatie graag tegemoet, zodat ik hier dieper voor je in kan duiken. :blush:

I also cannot find the new episode on either the Mediabox XL or on ziggogo.nl

Here is a screenshot ….

Beste Cecilia, dank voor het antwoord. Helaas is de aflevering niet beschikbaar in de app, de mediabox of op de site. Bovenstaande screenshot doet zich ook bij mij voor. Wij hebben Mediabox XL.

alvast dank

Hey allemaal!

Aflevering 4 van S1 Watchmen is wel geüpload op de Mediabox Next en in Ziggo Go als je de Mediabox Next gebruikt. Bij andere Legacy mediaboxen en Ziggo Go lijkt er onverhoopt iets mis te zijn gegaan. Ik heb dit voor jullie uitgezet bij content! :blush:

Ik heb ook geen aflevering 4. ik gebruik de app op de iPad. 
zal hem opnieuw installeren maar lijkt me dat dit niet uit zal maken. 
straks thuis en daar op de humax maar eens kijken 

Opnieuw de ziggo go app installeren heeft niet geholpen. Opnieuw aanmelden dus ook niet.

Hoi allemaal! Daar was ik weer!

Goed nieuws. Ik heb een reactie gekregen van content. Het is opgelost! Watchmen S1 E4 is nu voor iedereen te bekijken. Kijk de aflevering direct hier:blush:
Veel kijkplezier!