1
Vraag
2
Reacties
RobbbieH

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gratis Extra's: Heb ik recht op meerdere tv-pakketten bij meerdere mobiele abonnementen op één adres?

ik heb een abonnement op Vodafone en een extra zenderpakket.

nu heb ik op dit adres nog een abonnement op Vodafone en heb ik een extra zenderpakket geactiveerd maar is het eerste pakket weg

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Een warm welkom op de Ziggo Community @RobbbieH

Leuk dat je Ziggo en Vodafone combineert en gebruik maakt van de Gratis Extra's! @stevienieuw heeft het in dit geval helemaal bij het rechte abonnement. Je krijgt één gratis tv-pakket, ongeacht het aantal mobiele abonnementen dat je bij Vodafone afneemt. De dubbele data en korting op je mobiele abonnement (vanaf de Red abonnementen) geldt wel voor ieder mobiel abonnement. Je vindt dit terug in de voorwaarden van de Gratis Extra's. Deze vind je hier.   

Bekijk in context

4 Reacties 4
stevienieuw

Level 9
  • 352Posts
  • 7Oplossingen
  • 68Likes

Ik vermoed dat u maar 1 gratis extra zenderpakket krijgt per adres. Dus niet dat als u meerdere Vodafone abonnementen heeft dat u steeds weer een extra zenderpakket erbij krijgt. U kunt het eventueel navragen bij de klantenservice, daar zullen ze u wel vertellen hoe het precies werkt.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Een warm welkom op de Ziggo Community @RobbbieH

Leuk dat je Ziggo en Vodafone combineert en gebruik maakt van de Gratis Extra's! @stevienieuw heeft het in dit geval helemaal bij het rechte abonnement. Je krijgt één gratis tv-pakket, ongeacht het aantal mobiele abonnementen dat je bij Vodafone afneemt. De dubbele data en korting op je mobiele abonnement (vanaf de Red abonnementen) geldt wel voor ieder mobiel abonnement. Je vindt dit terug in de voorwaarden van de Gratis Extra's. Deze vind je hier.   

RobbbieH
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik zie het in de algemene voorwaarden, waarnaar u een link geeft in uw antwoord, die ik anders niet gevonden zou hebben op uw site, maar wel een beetje verstopt in de voorwaarden omdat het niet expliciet is vermeld. terwijl het bij de overige gevallen wel wordt vermeld als maximaal 10 stuks. Daaruit moet ik dan zelf de conclusie trekken dat er maar 1 extra pakket is ongeacht het aantal telefoon abonnementen . Een beetje flauw

Deze algemene voorwaarden heb ik trouwens niet gehad toen ik mijn telefoonabonnement afsloot.

Hierdoor heb ik een gratis extra pakket vervangen door een andere terwijl ik dacht een extra pakket te installeren. Wat zou blijken door een mail van Ziggo met gefeliciteerd u heeft een extra gratis pakket. Hierdoor ben ik minstens een maand het kinderpakket kwijt, tot groot verdriet van mijn kleindochter die hier graag naar kijkt als zij bij ons is, jammer

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey Robbie. 

 

Je hebt meerdere Vodafone abonnementen en dus ook meermaals de Vodafone voordelen. Je hebt echter maar 1 Ziggo abonnement en dus ook maar 1 keer de Ziggo voordelen. Ik denk dat je het het beste zo kunt zien. Ik zie ook nergens anders staan dat je meermaals een zenderpakket zou kunnen kiezen. 

 

Op de pagina over de gratis extra's staat:
-  Iedere maand € 5 korting op elk Vodafone Red abonnement en € 2,50 korting op elk Vodafone Start abonnement op je adres.(dus op elk Vodafone abonnement)
-  Elke maand wordt de standaard databundel verdubbeld van alle Start en Red abonnementen op jouw adres.  (dus ook hier, elk Vodafone abonnement)
- Een gratis extra tv-pakket dat je elke maand kunt wisselen in Mijn Ziggo. (hier gaat het duidelijk om een extra tv-pakket)

 

Ik zie het in de algemene voorwaarden, waarnaar u een link geeft in uw antwoord, die ik anders niet gevonden zou hebben op uw site,
Op de pagina over de gratis extra's staat bij veel gestelde vragen de vraag “wat zijn de voorwaarden” Daar staan ze onder. Met een beetje zoekwerk had je ze dus volgens mij wel kunnen vinden ^^. Je zegt dat het niet expliciet wordt vermeld, maar ik zie toch dingen staan als “Zolang je de geselecteerde abonnementen van Vodafone en Ziggo combineert, krijg je gratis één Extra TV-pakket naar keuze”, dit is toch redelijk expliciet volgens mij. 

 

Je weet nu in elk geval hoe het zit :-). Heb je nog andere vragen voor ons? 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic