SUZANNETWEELING

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

gratis extra's: gratis tv pakket activeren

Ik heb op 26 maart de mail ontvangen dat ik recht heb op een extra tv pakket. Zodra ik alles in de mail en op mijn Ziggo volg, geeft de ziggo site keer op keer, dag na dag aan 'dat de gegevens niet opgehaald kunnen worden en dat ik het op een later tijdstip nogmaals moet proberen'. Wat doe ik verkeerd? Dit is natuurlijk geen manier om dingen gratis weg te geven. Ik heb een smart tv, digitale tv, chromecast, Ziggo go, tablet, mobiel. Ik zou genoeg mogelijkheden moeten hebben om tv te kunnen kijken en ook het extra gratis pakket waar ik recht op heb. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet regelen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Top, dankjewel @SUZANNETWEELING1987 ! Ik heb zojuist het Movies & Series L pakket voor je besteld. Binnen 24 uur is dat verwerkt en kun jij dus genieten van dit On Demand pakket! 

Wat betreft de mail ga ik dit doorgeven om uit te laten zoeken of dit bij meer mensen mis gaat. Dankjewel voor het sturen 🙂 

Ik wens je in ieder geval heel veel kijkplezier en vast een goed weekend!

Bekijk in context

9 Reacties 9
Huizinga

Level 15
  • 1103Posts
  • 62Oplossingen
  • 226Likes

Goedenavond!  Je zou kunnen proberen even je pc/laptop/telefoon op te schonen met een programma als Ccleaner (even Googlen). Hierna opnieuw inloggen in Mijn Ziggo en dan zenderpakket activeren. Je zou ook nog een andere webbrowser kunnen proberen en anders een ander apparaat. 

Mocht dit niet lukken zet dan even je postcode en huisnummer in je profiel hier. Kan ik niet zien, verder ook niemand behalve de moderators van Ziggo. Daar is dan het wachten op want die kunnen het wel voor je regelen. 

 

Fijne avond verder! Groeten, Christiaan 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @SUZANNETWEELING1987 , welkom hier! 

 

Super leuk natuurlijk, zo'n extra zenderpakket. Ik kan mij voorstellen dat je heel benieuwd bent wat dit nu precies voor je betekent en waar je dit allemaal kunt vinden. 

De tip die @Huizinga geeft is een hele goede. Even de boel opschonen en cookies verwijderen kan al helpen om dit te fiksen. Daarna moet je sowieso in Mijn Ziggo de informatie kunnen vinden.

Om het extra zenderpakket in combinatie met je Vodafone abonnement te activeren, volg je de stappen op deze pagina

Daarnaast zijn tijdens de coronaperiode wat extra zenders open gezet om van te genieten. Op https://www.ziggo.nl/klantenservice/tijdelijk-extra-tv-zenders vind je daarover meer informatie. 

SUZANNETWEELING
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de reacties. Ik weet niet waar ik in mijn ziggo de informatie kan vinden. Maar als ik alles zo 'makkelijk' volg wat jullie benoemen, komt hij bij mij niet op het scherm dat ik mijn gratis pakket kan kiezen. Als ik via de verstuurde mail op alles druk en het volg; zegt hij wederom weer, ook vandaag, dat hij nu mijn gegevens niet kan ophalen en dat ik het op een later tijdstip weer moet proberen. Daaronder staan dan zonder afbeeldingen de drie te kiezen pakketten en daaronder de knop bevestig, die ik dan dus niet kan indrukken, omdat hij mijn gegevens niet kon ophalen denk ik. 

Weet dus nog niet hoe ik mijn gratis tv pakket krijg. 

Huizinga

Level 15
  • 1103Posts
  • 62Oplossingen
  • 226Likes

Wat heb je nu zelf al geprobeerd dan? Computer nu al opgeschoond? Andere webbrowser geprobeerd? 

En mocht je er echt niet uitkomen dan geef je de klantenservice een belletje. Die kunnen het ook voor je activeren... 

Groeten, Christiaan 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Als het even niet gemakkelijk lukt, kan ik mij voorstellen dat dit even frustrerend is @SUZANNETWEELING1987 . Gelukkig zitten we dan ook hier voor je klaar om je verder te helpen. Welk extra zenderpakket in combinatie met Vodafone had je graag actief willen hebben? 

  • Kids
  • Movies & Series L 
  • Ziggo Sport Totaal

Als je dat laat weten, maak ik dit voor je in orde 🙂

Heb je ook de mogelijkheid om een screenshot mee te sturen van de mail die je hebt gekregen (zonder privé gegevens zoals klantnummer of jouw e-mailadres)? En een kopie van de link waar je dan naar doorverwezen wordt?

Dan ga ik mij daar nog in verdiepen.
 

SUZANNETWEELING
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Marije Ziggo, ik zou graag Movies & Series L als gratis tv pakket willen activeren. 

Hieronder een screenshot van de mail die ik op 26 maart ontvangen heb van Ziggo. 

En hier een kopie van de link waar ik na het drukken in de mail en inloggen op mijn Ziggo naar toe word gestuurd:

https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/gratis-extras.html?ecmp=ZCP56801EA&phid=RZRP7633&cmid=551084&Broadca...

 

SUZANNETWEELING
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Marije Ziggo, alvast bedankt voor het helpen.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Top, dankjewel @SUZANNETWEELING1987 ! Ik heb zojuist het Movies & Series L pakket voor je besteld. Binnen 24 uur is dat verwerkt en kun jij dus genieten van dit On Demand pakket! 

Wat betreft de mail ga ik dit doorgeven om uit te laten zoeken of dit bij meer mensen mis gaat. Dankjewel voor het sturen 🙂 

Ik wens je in ieder geval heel veel kijkplezier en vast een goed weekend!

SUZANNETWEELING
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel @Marije Ziggo 

Uitgelicht topic