1
Vraag
2
Reageer en help mee
TheoTheoTheo

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gratis Extra Movies & Series L doet het nog steeds niet.

Ivm een nieuw abonnement van Vodafone heb ik nu Movies & Series L gratis in mijn pakket. De activatie-email heb ik ontvangen. Ik heb mijn keuze bevestigd. Toch kan ik na meer dan 24 uur nog steeds niet HBO e.d. kijken. Het zou een paar uur duren...

Iemand een idee of er ergens een probleem is?
8 Reacties 8
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Theo,

Hoe probeer je het te bekijken? Via de Ziggo Go app kan het sowieso langer duren.
Als het op de TV is, log in op je Mijn Ziggo, klik op Producten en scrol naar beneden totdat je de smartcard of mediabox tegenkomt waar het om gaat. Klik dan op Zenders en pincode herstellen en klik als laatste op Opnieuw ophalen.
Wanneer je dit doet, moet de mediabox aan staan.
Hopelijk werkt het dan binnen een kwartiertje 🙂

Groet,
Evert
TheoTheoTheo
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ha Evert,

Dank voor je antwoord. Het opnieuw ophalen van de zenders kan niet. Net ziggo gesproken. Er is een storing die al sinds maandag duurt. Ze hebben geen idee wanneer die opgelost is. Ik had ook niet het idee dat men erg hun best doet. Mensen die iets moeten doen zitten in buitenland. Waarschijnlijk lekker goedkoop ge-outsourced, waarbij het leveren van kwaliteit niet meer nodig is. De medewerker leek mij een zeur te vinden, omdat het een gratis product is.

Onbekend wanneer het opgelost is. Kan nog dagen duren.

Onbegrijpelijk!
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Sja, een storing is helaas een storing, daar kun je dan weinig aan doen. :disappointed_relieved:
Waarom het in het buitenland moet opgelost worden weet ik niet, misschien juist handig in verband met tijdzones? Zodat de Nederlanders hier overdag ermee aan het werk kunnen en de anderen 's nachts?
Ik hoop in ieder geval voor je dat het snel opgelost is!
TheoTheoTheo
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een storing kan gebeuren. Maar waarom ontvang je dan e-mails ontvangt dat het werkt is toch vreemd.

En geloof me, het buitenland heeft met geld te maken.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Omdat dat automatisch gestuurde mails zijn. Doorgaans krijg je een bevestiging van de bestelling, die wordt automatisch verstuurd wanneer de order binnen is.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
TheoTheoTheo Net als je het extra On Demand pakket wil uittesten is er storing:disappointed_relieved: Jammer om te lezen dat je ook nog een vervelende ervaring hebt gehad met de klantenservice. Hoe staat het er inmiddels voor? Werkt het inmiddels?
TheoTheoTheo
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels werkt het. Niet echt conform de informatie van de klantenservice. Maar het werkt...
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Dat ging zeker niet van een leien dakje. Gelukkig dat het nu voor elkaar is en dat je eindelijk kan genieten van HBO.

Mijn persoonlijke aanraders zijn True Detective & Chernobyl maar voor het hele plaatje, kijk even op https://www.ziggo.nl/entertainment/movies-series/on-demand-catalogus-subcategorie/hbo

Veel kijkplezier!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic