Jrzijlstra

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen RTL

Sinds 21.15 uur geen zenders meer, alleen NL 1, 2 en 3...heeft dit toevallig te maken met zogenaamde einde contract voor Horizon? En dat zou allemaal goed komen toen ik hier naar informeerde. 

Zal ik dan de automatische incasso maar terug boeken, ik krijg immers niet waarvoor ik betaal? 

Wat wordt hieraan gedaan met een gesloten klantenservice na 20 uur? 

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Neem contact op met Ziggo via de chat als je sneller contact wilt met Ziggo.
Het chatscherm (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf aan de rechterkant op onderstaande pagina.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly 

Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

Vorige week maandag op mijn Mediabox XL hetzelfde probleem. Spontane update omstreeks 06:30 en vervolgens alleen nog maar NPO1, 2, 3, infokanaal Ziggo en Ziggo Sport (kan.14).

Het vanuit Mijn Ziggo opnieuw oproepen van zenders bood geen soulaas (proces kan max. 15 min. duren)

Uiteindelijk bleek het terugzetten naar fabrieksinstellingen de oplossing te zijn om alle zenders + extra zenders in mijn pakket terug te krijgen.

Advies is dus: probeer de box te resetten via fabrieksinstellingen (proces duurt ongeveer 10 min.). Hoewel het hier een Next betreft, is dit het proberen waard voordat je nader contact zoekt met de helpdesk,

Jrzijlstra
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Update:

vanmorgen bleek dat mijn abonnement was beeindigd, omdat de retourgestuurde Horizon-box wel was afgemeld, maar de Next niet goed was ingevoerd in het systeem...daar heb ik op 10-7 zelf nog over gebeld na een onduidelijke brief ivm retour ontvangen Horizon-box. Kortom, ik zit nog 1 of 2 dagen zonder mijn abonnement, want alles moet opnieuw geheractiveerd worden en dat kost 1 a 2 werkdagen???

Jammer dat na mijn telefoontje op 10-7 niemand blijkbaar verder gekeken heeft dan zijn/haar neus.

Ben benieuwd of het probleem dan ook vlot en adequaat opgelost gaat worden, mocht dat niet zo zijn, dan kan ik wellicht bovenstaande tip nog proberen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@Jrzijlstra Ik heb zojuist ook een vergelijkbaar geval gezien.

Als de Next niet geactiveerd is in de systemen, dan kun je hem ook niet zien in Mijn Ziggo en van daaruit activeren.

Lees dit bericht en je weet waarom het zolang kan duren: 
https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/eerst-100-70-en-nu-een-cs1010-en-andere-problematiek-59...

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19160Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7270Likes

Goedemorgen @Jrzijlstra en welkom op de Community,

Ontzettend balen dat de TV zenders momenteel niet werken op de Mediabox Next! Ik heb even je gegevens erbij gepakt en ik zie dat de Mediabox Next nog niet administratief aangemeld is. Hierdoor werken de digitale tv zenders niet en zie je naar alle waarschijnlijkheid het installatiescherm. Ik zorg ervoor dat de Mediabox Next nu alsnog zo spoedig mogelijk geactiveerd wordt zodat jij van digitale tv en replay tv gebruik kunt maken.  Als het binnen nu en 24 uur nog niet werkt, zou je dan de Mediabox Next opnieuw willen starten door de stroom eraf te halen en na 30 seconden weer in te schakelen?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Goedemorgen @Jrzijlstra!
Het is alweer een paar dagen geleden. We zijn reuze benieuwd! Is het allemaal gelukt en kun je nu ongestoord TV kijken via de Mediabox Next? 

Uitgelicht topic