Bas86

Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geannuleerd eredivisie abbo

Ik had vandeweek door 1 verkeerde klik ineens Fox sports eredivisie abbo. Was vreemd maar goed ik bellen meteen geannuleerd omdat ik dat helemaal niet wil

Kreeg paar dagen geleden een mail dat het abonnement stop is gezet.. 

 

Maar als ik nu kijk bij pakketten staat het er nog steeds bij ?? Is er weer iets fout gegaan ?

6 Reacties 6
Bas86
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Staat r nog steeds bij ???

Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes

Waarschijnlijk heb je een maand opzegtermijn of wat stond er precies in de opzegmail? Heb je nog steeds beeld?

Bas86
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste mevrouw, meneer Jacobs,

U vroeg ons de volgende Ziggo dienst(en) te be�indigen:

Deze diensten zijn be�indigd

Dienst Einddatum Afkoop resterende abonnementstermijnen
FOX Sports Eredivisie 15-09-2020 Niet van toepassing



Nog een vraag?
Online zijn we altijd open. Komt u er niet uit of wilt u iets anders weten? Kies zelf hoe u contact met ons opneemt.

Fijne dag,

Robin Clements
Directeur Klantenservice

 

 

Ik kreeg het de 14e meteen opgezegd dag erna kon niet eerder. Toen kreeg ik ook die mail dat opgezegd was. Dus heel ruim binnen 14 dagen bedenkt tijd.

 

Maar als ik nu kijk staat het nog overal dat ik het heb en kan ook gewoon naar de kanalen kijken

Bas86
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heb geen zin om weer 20min in wacht te. Staan en te bellen voor de 3e keer eigenlijk

Bas86
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Denk bel maar weer even sta ik weer 20 min in de wacht. Dus dan word hem ook niet

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Bas86

Wat irritant dat je ons zo moeilijk te pakken krijgt, zeker als je dit soort zaken gewoon geregeld wil hebben. Ik kan in ieder geval bevestigen dat mijn collega het op 15 september heeft stop gezet. Ik zie het inderdaad nog wel bij de producten staan, maar niet meer bij je abonnement/gefactureerde producten, dus ik verwacht dat het een kwestie van tijd is voordat je het niet meer ziet. Overigens behoud je kanaal 421, die is voor iedereen toegankelijk op dit moment 

Uitgelicht topic