WvdGalien

Level 6
  • 108Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes

FTV zender

Waarom gaat de FTV zender om 00.00 uur op zwart en een slotje ernaast? Ik heb niks ingesteld of wat dan ook. En het enigste wat er te zien is zijn vrouwen in lingerie, dus niks ernstigs toch, en daarbij ik heb geen kinderen en ben alleen. Graag een antwoord.

ps...ik kan wel kijken nadat ik op de ab op de knop ok heb gedrukt en dan moet ik bij de zender zeggen kijken...omslachtig.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
WvdGalien
Topicstarter
Level 6
  • 108Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes

Bert...dank voor je reacties in deze, met het weghalen van het vinkje voor 18 is het opgelost en blijft de zender gewoon te volgen. Nogmaals dank en een goed weekend verder wel corona vrij als het kan.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ik neem aan dat het dan gezien wordt als 18+ content .

WvdGalien
Topicstarter
Level 6
  • 108Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes

Dag Steef...ja en wat zegt dat, als ik een zender niet wil zien blokkeer ik die ( heb ik met enkele zenders gedaan), dus snap niet waarom dat slotje erop komt om 00.00 uur.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Op welke mediabox?

WvdGalien
Topicstarter
Level 6
  • 108Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes

Mogge Bert...dit is op die grote zwarte  horizonbox.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik heb deze niet meer, staat er ergens in de instellingen een mogelijkheid om leeftijden opuit te zetten?

WvdGalien
Topicstarter
Level 6
  • 108Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes

Ja die instellingis er maar die staat al vanaf het begin dat ik de box heb op 18 met een vinkje ervoor.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@WvdGalien Kun je die instelling op uit zetten?

WvdGalien
Topicstarter
Level 6
  • 108Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes

Dan kan ik alleen het vinkje ervoor weghalen, meer kan daar niet. Ik ga dat vinkje ervoor weghalen en dan maar eens zien wat de zender doet vanavond. Dank tot zover.

WvdGalien
Topicstarter
Level 6
  • 108Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes

Bert...dank voor je reacties in deze, met het weghalen van het vinkje voor 18 is het opgelost en blijft de zender gewoon te volgen. Nogmaals dank en een goed weekend verder wel corona vrij als het kan.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

TOP, insgelijks en veel kijkplezier gewenst.

Uitgelicht topic