Hallo iedereen, als jullie allemaal in dit topic vragen om FOX Sports Eredivisie per direct te beeindigen moeten jullie allemaal lang wachten op de verwerking van deze verzoeken, want het komt allemaal op mijn schouders (en die werken maar part-time). Neem contact op met de Klantenservice via de reguliere kanalen (chat, Facebook, Twitter, contactformulier, telefoon), daar zitten veel meer van mijn collega's klaar om je hierbij te helpen.
Mag ik op dit moment mijn FOX Sports Eredivisie abonnement per direct stopzetten, zonder een maand opzegtermijn?
- Ja. Omdat de competitie stilligt tot in ieder geval 1 juni maken we hiervoor een uitzondering
Kan ik dat zelf regelen via Mijn Ziggo?
- Nee. Mijn Ziggo zal een maand opzegtermijn aanhouden, neem contact op met de Klantenservice
Dit lijkt niet bij elke Klantenservicemedewerker bekend, wat doe ik als de Klantenservice het verzoek afwijst?
- Ik zorg ervoor dat er een attentie gestuurd wordt aan alle medewerkers, zodat iedereen op de hoogte is. Het kan even duren voordat dat bericht overal aangekomen is. Mocht je een medewerker treffen die niet op de hoogte is van de juiste werkwijze, stuur de medewerker dan naar dit bericht. (Geachte collega, zie “Impact Corona: Coulanceregeling FOX Sports Eredivisie”)