jong347

Level 3
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Fox Sports Eredivisie opzeggen wegens Corona Crisis

Is het mogelijk om Fox Sports Eredivisie eerder op te zeggen vanwege de Corona Crisis,

Waar normaal een maand voorstaat.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hallo iedereen, als jullie allemaal in dit topic vragen om FOX Sports Eredivisie per direct te beeindigen moeten jullie allemaal lang wachten op de verwerking van deze verzoeken, want het komt allemaal op mijn schouders (en die werken maar part-time). Neem contact op met de Klantenservice via de reguliere kanalen (chat, Facebook, Twitter, contactformulier, telefoon), daar zitten veel meer van mijn collega's klaar om je hierbij te helpen.

 

Mag ik op dit moment mijn FOX Sports Eredivisie abonnement per direct stopzetten, zonder een maand opzegtermijn?

  • Ja. Omdat de competitie stilligt tot in ieder geval 1 juni maken we hiervoor een uitzondering

 

Kan ik dat zelf regelen via Mijn Ziggo?

  • Nee. Mijn Ziggo zal een maand opzegtermijn aanhouden, neem contact op met de Klantenservice

 

Dit lijkt niet bij elke Klantenservicemedewerker bekend, wat doe ik als de Klantenservice het verzoek afwijst?

  • Ik zorg ervoor dat er een attentie gestuurd wordt aan alle medewerkers, zodat iedereen op de hoogte is. Het kan even duren voordat dat bericht overal aangekomen is. Mocht je een medewerker treffen die niet op de hoogte is van de juiste werkwijze, stuur de medewerker dan naar dit bericht. (Geachte collega, zie “Impact Corona: Coulanceregeling FOX Sports Eredivisie”)

Bekijk in context

93 Reacties 93
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Hi @jong347,

 

Vervelend, maar begrijpelijk! Ik zou zeggen, neem even contact op met de klantenservice wat ze voor je kunnen betekenen ☺

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @jong347

Begrijpelijk dat je gezien de situatie het liefste het Fox Sports Eredivisie pakket gelijk wilt opzeggen. Gezien de situatie is hierop een uitzondering gemaakt en is dit mogelijk. 
Ik zie dat je hierover inmiddels al contact hebt gehad en dat het al is geregeld. 

Irma Tonny

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo, ook hier de vraag of wij ons Fox Sports pakket stop kunnen zetten! En zo ja, kunnen wij zo gauw alles weer "normaal" is, ons weer tegen dezelfde kosten aanmelden?

jong347
Topicstarter
Level 3
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Je kan het gewoon opzeggen ik heb Ziggo gebeld die zij de tegen mij dat ze voor Deze keer een uitzondering maken vanwege  de Corona Crisis waar normaal een opzegtermijn van maand is kan je het nu gelijk opzeggen hij wordt dan binnen 1 uur helemaal uitgeschakeld en het kost niks extra,s. 

Met vriendelijke groeten van Michael de Jong.

Irma Tonny

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dank je wel Michael, heb ook proberen te bellen. Maar ze zijn nu gesloten, dus morgen maar even bellen en het regelen! Dank voor je reactie?

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Is het je inmiddels gelukt om iemand aan de lijn te krijgen @Irma Tonny ? 
 

Irma Tonny

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi, nee Marije maar ga het zo weer proberen.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Is niet meer nodig, @Irma Tonny . Ik heb zojuist het abonnement voor Fox Sports voor je stop gezet per direct. Je krijgt daar een mail ter bevestiging van. 

Zodra het voetbal weer begint, kun je met de Ziggo Klantenservice contact opnemen. Mijn collega zorgt er dan voor dat het pakket weer actief komt te staan 😉

Irma Tonny

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Heb zojuist een medewerkster aan de lijn gehad, ook wij hebben per direct het Fox abonnement kunnen beëindigen!

Goeie service Ziggo?!

Leo Langeveld

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oh, goed om te weten, ga ik ook zo bellen!

PeterM12

Level 2
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Marije Ziggo 

Beste Marije,

Ik wil ook graag Foxsports Eredivisie opzeggen.

Heb net geprobeerd telefonisch op te zeggen via de klantenservice, maar de wachttijd is erg lang (meer dan 10 min), zou ik aub ook via deze weg kunnen opzeggen? 

 

Met vriendelijke groet

jong347
Topicstarter
Level 3
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Je kan ook Fox Sports Eredivisie via de Mijn Ziggo app opzeggen te downloaden via Android of Apple via de Messenger een soort chat is dat ik heb het ook op deze manier gedaan.

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi @Leo Langeveld en @jemoeder12, bij dezen heb ik jullie FOX Sports Eredivisie zenderpakket per direct opgezegd. Hopelijk komen we allemaal goed door deze periode heen en kan het normale leven met een paar weken weer beginnen.

Frank souer

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zou je die van ons ook stop kunnen zetten.

had al opgezegd maar duurt nog 1 maand.

diana6280

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Mark,

 

Kan je mijn FOX Sports abonnement ook per direct stopzetten?

 

Alvast bedankt.

 

 

G.C. Pereira

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Ziggo, 

Zou u mijn foxsports abonnement ook per direct willen stop zeggen

 

Alvast bedankt

RUUDLIGTENBERG

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik ook mijn foxsport eredivisie per directopzeggen?

Huub S.

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb vanmiddag telefonisch contact gehad met het verzoek EDL op te zeggen ivm de corona-crisis en dat ik hierbij gebruik wil maken van de coulance regeling dat ik per direct kan opzeggen,.

Bij de medewerker van Ziggo (welke me overigens perfect te woord stond) was deze regeling niet bekend maar zou het per direct doorvoeren

Echter in de mail is wel de opzegging vastgesteld op 23-04 dus een maand.

Blijkbaar is de regeling toch nog niet bekend bij de helpdeskmedewerkers.

Ik wil toch wel graag gebruik maken van de regeling om per direct op te zeggen!?

Bruxiee

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook ik heb online proberen op te zeggen, maar dan hanteren ze ook een maand opzegtermijn.. zou het graag per direct opzeggen

Uitgelicht topic