Ggi

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

fox opzeggen

Ziggo, online opzeggen per direct gaat niet. Via telefoonmenu ook niet. Als ik telefonisch iemand wil spreken wordt ik na 9 minuten wachtrij er uit gegooid. Gaan jullie zo met klanten om?

graag een snelle reactie

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

@Ggi  in dit topic Fox Sports Eredivisie opzeggen wegens Corona Crisis worden alle opzeggingen van Fox Sport verzameld als het niet zelf lukt door in Mijn Ziggo in te loggen dan naar Producten en kies tabblad Televisie, kies dan voor wijzig abonnement of kijk even of je het pakket kan stoppen.

 

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

@Ggi  in dit topic Fox Sports Eredivisie opzeggen wegens Corona Crisis worden alle opzeggingen van Fox Sport verzameld als het niet zelf lukt door in Mijn Ziggo in te loggen dan naar Producten en kies tabblad Televisie, kies dan voor wijzig abonnement of kijk even of je het pakket kan stoppen.

 

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Ggi wrote:

Ziggo, online opzeggen per direct gaat niet. Via telefoonmenu ook niet. Als ik telefonisch iemand wil spreken wordt ik na 9 minuten wachtrij er uit gegooid. Gaan jullie zo met klanten om?

graag een snelle reactie

Hi @Ggi , welkom op de Ziggo Community!

Ontzettend zuur dat je er uiteraard uit bent gegooid, sorry daarvoor. Ook bij ons loopt het allemaal wat anders en kan het tevens wat langer duren. Het praat niet goed dat je úit de wachtrij werd gezet, maar we doen allemaal zeker ons best iedereen nog steeds even goed te helpen. Je moet ons wel even de tijd geven, telefonisch en digitaal. Ik heb Fox Sports Eredivisie per direct voor je beëindigd. Er volgt een bevestiging per mail.

Uitgelicht topic