Beantwoord

Foutieve informatie door medewerker en nu gedoe - Nick Jr. niet in kidspakket

• 7 november 2018
  • 3 Reacties
  • 713x Bekeken

Ben overgestapt op Vodafone abonnement omdat gratis extra zenders leuke aanbieding maar had specifiek gevraagd welke zenders en ging om Nick Jr nou die zat erbij dus overgestapt ander telefoon abonnement van 2jaar maar nu komt het die zender zit er niet bij mag ik 3 maanden gratis xl maar daarna gewoon voor betalen wat heb ik er aan?
icon

Best beantwoord door Evert 7 november 2018, 21:30

Hoi Tazzja,

Dat is balen zeg! Zit je nog binnen de 14 dagen bedenktijd? Zo ja, dan kun je de bestelling weer annuleren.
Dat is denk ik gelijk het meeste wat je kunt doen. In het kinderpakket zitten nog wel andere zenders, zijn die niet om aan te kijken?
Let wel dat de gratis extra's meer is dan alleen het extra zender pakket. Je hebt namelijk ook dubbele data, het Safe Online XL pakket en eventueel 5 euro korting.

Als je de coulance die je hebt gekregen niet goed vindt, had je die beter kunnen weren.
Je hebt nu in ieder geval gratis een enorm uitgebreid pakket en wie weet bevallen de andere kinderzenders ook goed!
Op deze community waar klanten elkaar helpen kan ik verder niet zo veel voor je betekenen.

Groet,
Evert
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +29
Hoi Tazzja,

Dat is balen zeg! Zit je nog binnen de 14 dagen bedenktijd? Zo ja, dan kun je de bestelling weer annuleren.
Dat is denk ik gelijk het meeste wat je kunt doen. In het kinderpakket zitten nog wel andere zenders, zijn die niet om aan te kijken?
Let wel dat de gratis extra's meer is dan alleen het extra zender pakket. Je hebt namelijk ook dubbele data, het Safe Online XL pakket en eventueel 5 euro korting.

Als je de coulance die je hebt gekregen niet goed vindt, had je die beter kunnen weren.
Je hebt nu in ieder geval gratis een enorm uitgebreid pakket en wie weet bevallen de andere kinderzenders ook goed!
Op deze community waar klanten elkaar helpen kan ik verder niet zo veel voor je betekenen.

Groet,
Evert
Reputatie 7
Hey @Tazzja. Oei, dat is wel een hele nare gang van zaken 😞. Sorry dat je de verkeerde informatie hebt gekregen.

Hoe graag ik ook zou willen, ik kan helaas niet terugdraaien wat er is gebeurd. En we kunnen ook niet zomaar een zender beschikbaar maken in een abonnement, natuurlijk. Om het alsnog goed te maken, ontvang je nu gratis het volledige Ziggo Movies & Series XL abonnement gratis voor 3 maanden. Een geluk bij een ongeluk; hier zit heel veel meer in dan alleen Nick Jr.! Ik zie overigens dat je 2 maanden geleden ook al 1 maand gratis Ziggo Movies en Series XL gekregen hebt. Nog meer voordeel dus 🙂
Helaas zat nick Jr wel in het ziggo/vodafone Kids pakket maar is deze er inmiddels uit...
Gevolg kinds die klagen bij papa/mama.
Hoewel misschien niet zo bedoeld blijft het uiterst on-netjes, kinderen inzetten voor het afnemen van een extra zenderpakket. Zeker als je bedenkt dat nick jr afgelopen zomer vakantie open stond..

Reageer