Beantwoord

Film1 pakketkeuze voor Ziggo Thuis en Vodafone Mobiel Combipakket

• 12 februari 2019
  • 1 Reactie
  • 108x Bekeken

Goedemiddag Ziggo,

Is het binnenkort mogelijk Film1 als keuze te hebben voor het combineren van het thuispakket en mobiel van Vodafone?
Ik vind jullie eigen Movies en Series L pakket wel erg marginaal, XL zou natuurlijk het beste zijn als combinatie met dus ook de extra zenders..
icon

Best beantwoord door Lycke Ziggo 12 februari 2019, 13:06

Hey @Anita777 . Wat er in de toekomst aan mogelijkheden gaat bijkomen/veranderen, durf ik niet te zeggen (mijn glazen bol is wat wazig op dat gebied ;-)). Mocht het worden aangepast, word je hier natuurlijk van op de hoogte gebracht.
Mocht het Movies en Series L pakket niet naar wens zijn, heb je natuurlijk altijd nog de keuze tussen het kids-pakket of Ziggo Sport Totaal.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

1 Reactie

Reputatie 7
Hey @Anita777 . Wat er in de toekomst aan mogelijkheden gaat bijkomen/veranderen, durf ik niet te zeggen (mijn glazen bol is wat wazig op dat gebied ;-)). Mocht het worden aangepast, word je hier natuurlijk van op de hoogte gebracht.
Mocht het Movies en Series L pakket niet naar wens zijn, heb je natuurlijk altijd nog de keuze tussen het kids-pakket of Ziggo Sport Totaal.