1
Vraag
2
Reacties
Chaydee

Level 7
  • 168Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes

FILM 1 komt met nieuw abonnement

Vanaf vandaag begint ...film 1 met abonnement voor 1 jaar 79,95.
Maand abonnement van 7,99.
Wat gaat ziggo mee in die prijs.

Bron: tweakers.net

https://tweakers.net/nieuws/140005/film1-is-vanaf-donderdag-beschikbaar-als-streamingdienst.html
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hi Chaydee, welkom op onze Community! We passen de prijs van ons Film1 pakket niet aan, dat blijft €14,95 per maand.

Bij het Ziggo Film1 pakket krijg je (zoals Mess89 al aangaf) 4 live kanalen i.p.v. de ene die Film1 zelf biedt. Daarnaast kun je met het Ziggo Film1 pakket op verschillende schermen tegelijk naar Film1 kijken (live of OnDemand), onbeperkt via de verschillende interactieve mediaboxen en tegelijk op 1 mobiel apparaat via de Film1 app. Via Film1 zelf kun je 1 stream bekijken en niet tegelijk een tweede.

Bekijk in context

50 Reacties 50
Mess89

Level 1
  • 226Posts
  • 28Oplossingen
  • 22Likes
Gezien het aanbod van Ziggo voor Film1 anders is (3? lineaire zenders en VOD) dan wat Film1 aanbiedt in het artikel lijkt me dat niet.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hi Chaydee, welkom op onze Community! We passen de prijs van ons Film1 pakket niet aan, dat blijft €14,95 per maand.

Bij het Ziggo Film1 pakket krijg je (zoals Mess89 al aangaf) 4 live kanalen i.p.v. de ene die Film1 zelf biedt. Daarnaast kun je met het Ziggo Film1 pakket op verschillende schermen tegelijk naar Film1 kijken (live of OnDemand), onbeperkt via de verschillende interactieve mediaboxen en tegelijk op 1 mobiel apparaat via de Film1 app. Via Film1 zelf kun je 1 stream bekijken en niet tegelijk een tweede.
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
Ik heb besloten om direct Film1 op te zeggen bij Ziggo want ga nu per jaar betalen.
Betaal volgende week (1 week = gratis) 79,99.
Als ik de som neem:
14,95 * 12 maakt: 179,40
Film1 jaarlijks (1 maal p.j. te betalen); 79,99
Verschil maakt: 99,41.
Toch leuk zakcentje.. heb ook de snelheid terug gezet naar 200 Mbit/s.
oja aan Chaydee via gekoppelde apparaten menu kan je ook je Ziggo decoder erop 'aansluiten' en als je een PS4 hebt.. dat ding ook 😉
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
Mess89 wrote:
Gezien het aanbod van Ziggo voor Film1 anders is (3? lineaire zenders en VOD) dan wat Film1 aanbiedt in het artikel lijkt me dat niet.

Er is 1 harde verschil; Bij Film1 heb je nu nog 1 zender en het hele VOD pakket.. bij Ziggo 4... maar zelf kijk ik nooit LIVE.
ukblur

Level 1
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Vergeet niet,dat het geluid dan stereo is. Dus geen dolby digital 5.1. Bij een surround systeem, zou je dit gelijk gaan merken.
ukblur

Level 1
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ben wel erg benieuwd, of het geluid via de ps4, dan dolby digital is 5.1 ???? Ik had film 1 gestreamd van mijn i-phone naar de apple tv, helaas stereo. Verder, vindt ik het toch wel gaaf, om al zappend langs de 4 filmkanalen te gaan. Ben hierdoor, toch best wel veel pareltjes tegen gekomen.En, verder is het beeld via de mediabox xl (1080P, met de beeldinstelling helder toch wel heel erg goed.Wat wel tegen valt, film1 bekijken via kanaal 105, daar is het geluid 2.0 stereo.
had, daar toch wel liever die extra film kanaal gehad.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Volgens mij is de audio type bij film1 op de tv kanalen zelf dolby digitaal en via app, ondemand en etc gewoon stereo.
ukblur

Level 1
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Dat,dacht ik dus ook. Nu gaan er velen naar dat pakket van 7.95. Met stereo geluid dus. Ben bang, dat dit de ondergang van film 1 gaat worden. Immers, bv Netflix heeft wel dolby digital. En echte film liefhebbers, gaan toch wel voor goed geluid, Dus films kijken, met stereo is echt niks aan te beleven. Dus velen, zullen definitief afhaken van film 1.Echt jammer, film1, heeft echt vele goede films.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
ukblur wrote:
Dat,dacht ik dus ook. Nu gaan er velen naar dat pakket van 7.95. Met stereo geluid dus. Ben bang, dat dit de ondergang van film 1 gaat worden. Immers, bv Netflix heeft wel dolby digital. En echte film liefhebbers, gaan toch wel voor goed geluid, Dus films kijken, met stereo is echt niks aan te beleven. Dus velen, zullen definitief afhaken van film 1.Echt jammer, film1, heeft echt vele goede films.


Zijn wel meer apps. bv Videoland is ook gewoon stereo. Netflix is echt vrij uniek in deze.
ukblur

Level 1
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
film 1, ondemand. Is echt in dolby digital. Zeker met de mediabox xl ziggo
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
ukblur wrote:
film 1, ondemand. Is echt in dolby digital. Zeker met de mediabox xl ziggo
Weet je dat zeker? alleen de tv kanalen weet ik wel.
ukblur

Level 1
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
video land, idd ook gewoon stereo. Ik snap, niets van video land. Jaren waren ze kop loper op video gebied met hun videotheken. En dan gewoon, alles in stereo. Maar, ik denk dat het te maken heeft met de rechten van de film maatschappy. Immers bij, netflix, is het idd wel dolby digital, maar wel veel oudere films.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
( ik moet nog ea uitesten met mijn nieuwe av reciever. maar ik weet via spdif gewoon stereo, en hdmi moet ik morgen nog even uittesten.
ukblur

Level 1
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
.Net, nog ff speciaal getest. Ook film1 ondemand ( via de mediaboxxl) (dus waarschijnlijk ook via de anderen decoders, kaart in tv ( moet dan wel retour geschikt zijn , ivm ondermand) idd, dolby digital 5.1. Verder, zijn ze bij ziggo bezig om het analoge signaal weg te halen, waardoor er nog veel meer bandruimte vrij komt. Om alles nog beter te maken. Verder, zijn ze al erg ver met het testen van een nieuwe mediabox voor 4k.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Nou ik heb ook zonet getest. zowel via hdmi en spdif. Film 1 ondemand stereo ( pcm) en tv kanalen prima dolby 5.1. ( ook beide hdmi en spdif) ( media box xl)
ukblur

Level 1
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
spdif ????. Ik zou het anders doen. Een hdmi kabel naar je versterker (aansluiten op de arc (audio retour channel), en dan op de hdmi out, van je versterker, deze aansluiten naar je tv. En, in de decoder, bij geluids intellingen digitaal. ( zeker ggen analoog of stereo natuurlijk).
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
ukblur wrote:
spdif ????. Ik zou het anders doen. Een hdmi kabel naar je versterker (aansluiten op de arc (audio retour channel), en dan op de hdmi out, van je versterker, deze aansluiten naar je tv. En, in de decoder, bij geluids intellingen digitaal. ( zeker ggen analoog of stereo natuurlijk).
Wat ik zeg ik heb beide even getest...
ukblur

Level 1
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Robbo, is het een vrij nieuwe tv of ???
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Ik heb alles via hdmi via arc maar om even uit te testen...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic