1
Vraag
2
Reageer en help mee
Loes1990

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra zenderpakket met vodafone - wanneer kan ik kiezen?

Hallo,

Weet er iemand hoelang het duurt voordat je het extra zenderpakket kan kiezen?
Ik ben vandaag overgestapt naar Vodafone met mijn mobiel, dus heb nu Vodafone en Ziggo, maar wanneer kan ik dat extra zenderpakket kiezen?
17 Reacties 17
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Als het toegewezen is dan komt het in je Mijn Ziggo als keuze.

Een stuk naar beneden scrollen en dan komt er In drie stappen naar je gratis extra's:
https://www.ziggo.nl/vodafone/extras
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Loes1990. Welkom hier! Binnen 2 weken (maar meestal al binnen een paar dagen) nadat je Ziggo met Vodafone combineert, krijg je een activatiemail over de gratis extra's. Wanneer je deze hebt, kan je het extra zenderpakket kiezen in mijnZiggo.
Super dat je Ziggo met Vodafone combineert om zo voordeel te behalen! Weet je al welk zenderpakket je gaat kiezen? ^^
Digifan

Level 7
  • 171Posts
  • 0Oplossingen
  • 35Likes
Hallo Lycke Ziggo,

Bij ons zijn de twee weken al bijna voorbij, maar er is nog niets gekoppeld en hebben dus ook nog niet de mogelijkheid om een extra pakket te kiezen.
Gisteren hebben wij ook nog de beide accounts (Ziggo en Vodafone) aan elkaar gekoppeld (met de hoop dat het dan wel goed gaat), maar ook dat heeft (nog) niet geholpen.
Wat raad je mij aan?

Groeten
Ray
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Ray, Digifan,

Ik zou even contact opnemen met Vodafone en aan hen vragen of je adres overal wel goed staat. Het wil namelijk nog wel eens gebeuren dat niet in alle regels in hun systeem je adres goed staat. Staat dat niet allemaal goed, dan worden die gratis extra's niet geactiveerd.
Of heb je al de dubbele data en eventuele 5 euro korting, maar mis je alleen het extra zender pakket en het Safe Online XL pakket?

Groet,
Evert
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Digifan wrote:
Hallo Lycke Ziggo,

Bij ons zijn de twee weken al bijna voorbij, maar er is nog niets gekoppeld en hebben dus ook nog niet de mogelijkheid om een extra pakket te kiezen.
Gisteren hebben wij ook nog de beide accounts (Ziggo en Vodafone) aan elkaar gekoppeld (met de hoop dat het dan wel goed gaat), maar ook dat heeft (nog) niet geholpen.
Wat raad je mij aan?

Groeten
Ray


Hey! Weet je zeker dat je Ziggo en Vodafone abonnement op hetzelfde adres geregistreerd staan? Als je me je telefoonnummer in een privébericht stuurt kan ik dit even voor je nakijken 🙂
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Oh wow, Lycke Ziggo is super snel 🙂
Mijn berichtje mag je beschouwen als niet geschreven 😉
C.Vergouwe

Level 3
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb inmiddels mails binnen dat het gekoppeld is,  vanmiddag gebeld en het sportpakket besteld,  maar na 5 uur verder nog steeds niets veranderd 

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

@C.Vergouwe Heb je ook de bevestigingsmail gekregen van de aanvraag van het sportpakket? Kijk ook even voor de zekerheid in je spam folder.

 

Heb je die gekregen, volg dan deze stappen 🙂

https://community.ziggo.nl/how-to-video-s-272/hoe-haal-ik-mijn-zenders-opnieuw-op-46694

C.Vergouwe

Level 3
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Geen mail ontvangen 

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

De aangegeven stappen kun je in ieder geval proberen.. 

Kijk dan meteen in je Mijn Ziggo of je daar zelf al het tv pakket kan activeren. Als je inlogt bent, moet je daar meteen al het kopje gratis extra's kunnen vinden.

C.Vergouwe

Level 3
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Video gezien, zenderaanbod vernieuwd ,

Na 15 min Geen verschil , ga morgen wel ff bellen 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @C.Vergouwe . Ik zie nog geen order op jouw klantnummer staan. Sterker nog, ik zie ook de gratis extra's nog niet geactiveerd op je klantnummer, dus kan het ook nog niet voor je aanzetten. 

Wat stond er precies in de mail die je hebt ontvangen over het koppelen? Daadwerkelijk dat je vanaf dat moment het extra zenderpakket ook kon activeren? Kan je eventueel de tekst/mail kopieren? 

C.Vergouwe

Level 3
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Gelukt! Je kunt vanaf nu op My Vodafone en Mijn Ziggo inloggen met hetzelfde e-mailadres en wachtwoord.

Heb je Ziggo Sport Totaal, FOX Sports GO of Film1?
Je logt ook op deze apps voortaan in met je nieuwe logingegevens. Als je dat nu doet, kijk je de volgende keer meteen verder.

Werkt Ziggo Wifispots niet meer?
Voor Wifispots is je e-mailadres voortaan je nieuwe login. Het wachtwoord voor Wifispots is niet veranderd. Dat zoek je op in Mijn Ziggo.

Veel gebruiksgemak!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Oke, je hebt je "mijn” omgevingen gekoppeld. Dat staat los van je (gratis extra's) abonnementen. 
Staan je Ziggo en Vodafone abonnement op hetzelfde adres actief? En hoe lang al? 🙂 

C.Vergouwe

Level 3
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Yep,  een week 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Oke, dan kan het nog eventjes duren. Ik heb inmiddels je gegevens er bij gezocht en die dat de gratis extra's voor jouw abonnement sinds de 25e op “aangevraagd” staan. Je kunt deze week een bevestiging verwachten en vanaf dan in mijnZiggo het pakket activeren ^^. 

C.Vergouwe

Level 3
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ok, dank

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic