Gisteren een extra zenderpakket aangevraagd. Espn eredivisie live. Door omstandigheden is deze bestelling blijven hangen. Nu wil ik een dagpas aanvragen en nu geeft de box aan dat dit tijdelijk ook niet wil en later weer moet proberen. Net gebeld met ziggo maar deze dame kon me er ook niet verder mee helpen. Slecht service van ziggo dat deze beide opties niet werken. Heb de box al teruggezet naar de fabrieksinstelling maar niks helpt. Wordt er een beetje moedeloos van.
Je had de Media Box niet naar fabrieksinstelling hoeven zetten, het pakket wat niet doorloopt licht aan Ziggo’s kant.
Ik ga moderator vragen of deze in dit geval kan kijken waar ze de hulp kunnen bieden en dan alles goed doorzetten. Pakket die je aanvraagt kan 24 uur tot max 72 uur duren tot dit is verwerkt.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.
Dan kan een Moderator je gegevens erbij pakken en je meteen verder helpen.
Kun je afbeelding maken waar je de foutmelding te zien krijgt? Zo kunnen we op de Community even met je meekijken waar dit fout gaat.
Kun je afbeelding maken waar je de foutmelding te zien krijgt? Zo kunnen we op de Community even met je meekijken waar dit fout gaat.
Het geeft aan dat het momenteel niet kan worden doorgevoerd. Probeer het later opnieuw.
Lijkt nog steeds een probleem te zijn met het bestellen van ESPN Eredivisie. Vanmiddag aangevraagd (de aanbieding, 4mnd-50%) maar krijg geen email en de zenders werken niet.
Krijg ook geen foutmelding. Sterker nog, ik krijg een bevestiging dat het gelukt zou zijn (maar niet dus).
Net weer contact gehad met Ziggo. Het aangevraagde pakket van espn blijft hangen en moet handmatig worden doorgevoerd . Dit geeft nogal wat problemen met zich mee. Vind het zorgwekkend dat dit vanaf zaterdag al speelt en nog steeds niet is opgelost.
Ligt dit aan het personeel of is het echt zo moeilijk?
Hoop dat we vanavond wel van deze dienst gebruik kunnen maken maar heb er weinig vertrouwen in.
En als de rekening komt is de kans groot dat ik het bedrag wel kan betalen.
Ben al 10 jaar klant maar misschien toch maar eens overstappen?
Hi
Bestellingen van zondag en maandag zijn helaas met vertraging verwerkt. Hierdoor heeft het langer geduurd voordat jullie een bevestiging van de bestelling hebben ontvangen en heeft ook de activatie langer op zich laten wachten.
Ik heb het zelfde probleem, gisteren eredivisielive besteld maar nog steeds niets ontvangen, ik heb gebeld met Ziggo en de medewerker gaf aan dat er een storing is bij ziggo. Ik kon ook geen dagpas bestellen omdat ik bestelling heb staan op eredivisie. Hij kon ook niet aangeven hoe lang het gaat duren, ben ik lekker mee.
Weet niet of het al opgelost is maar had aangegeven dat ze alles wel mochten annuleren.
Inmiddels contact gehad met een andere provider.
Kan nu al online espn kijken bij deze provider. Heerlijk om in deze tijd op zondag voetbal te kijken!
Tot nu toe dik tevreden!
Reageer
Registreren
Heb je al een account? Inloggen
Inloggen
Nog geen account? Eerste keer? Registreer
Inloggen met sociaal netwerk
Mijn Ziggo Account Inloggen met FacebookVoer je Ziggo-gebruikersnaam in, of het e-mailadres waarmee je je hebt aangemeld. We sturen je een e-mail met je gebruikersnaam en een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.