1
Vraag
2
Reageer en help mee
moniquebakx

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Extra pakket wisselen voor ESPN

Ik heb ziggo en vodafone en als extra pakket heb ik Movies XL en Ziggo Totaal. Maar Movies XL kijk ik nooit. Is het mogelijk om de2 pakketten om te wisselen naar het pakket Ziggo en ESPN totaal? Want het is leuk om je klanten iets extra's te bieden, maar dan moet je niet geven wat ze niet gebruiken. Wij kijken eigenlijk alleen maar sport en geen films. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

7 Reacties 7
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

je kun uit ziggo sport totaal movies & series en ziggo kids kiezen 

kun je dat niet via mijn ziggo of mijn vodafone  wisselen anders kan een moderator jou daar bij helpen 

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @moniquebakx! Welkom hier op de Ziggo Community 😉

Is het inmiddels gelukt om je gratis zenderpakket te wijzigen vanuit je Mijn Ziggo omgeving? Je kunt helaas niet kiezen voor het ESPN zenderpakket, maar wel voor Ziggo Sport Totaal. Als sportliefhebber kom je daarmee zeker aan je trekken! Wil je ook nog graag ESPN Eredivisie erbij, dan kun je dat eventueel aanvragen via deze pagina. Momenteel met de eerste 4 maanden 50% korting 

Succes!

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@anoniemforum Het is Movies&SeriesL niet Movies&Series. Movies&Series is zonder HBO content 

moniquebakx
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Erik S Ziggo ik heb niet zoveel aan dit antwoord. Zoals ik aangaf, heb ik al de gratis zenderpakketten, dus dat wisselen is het probleem niet. Ik wil al mijn pakketten wel inwisselen om ervoor te zorgen dat ik Ziggo + ESPN pakket kan krijgen. Maar het “gratis” wat jullie weggeven is iets wat jullie niets kost en waar ik bovendien geen gebruik van maak. Dus ik heb niets aan Movies & Series helaas. 

Maar ik begrijp uit jouw antwoord dat er niets geregeld kan worden. Jammer, ook al veel contact gehad met slechte wifi. Ik ga kijken naar een andere provider. Kun jij persoonlijk niets aan doen, maar bij KPN zit ESPN gratis bij het abonnement. Bedankt voor je reactie!

Groetjes Monique

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes
Template wrote:

@anoniemforum Het is Movies&SeriesL niet Movies&Series. Movies&Series is zonder HBO content 

idd Movies&SeriesL

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes
moniquebakx wrote:

@Erik S Ziggo ik heb niet zoveel aan dit antwoord. Zoals ik aangaf, heb ik al de gratis zenderpakketten, dus dat wisselen is het probleem niet. Ik wil al mijn pakketten wel inwisselen om ervoor te zorgen dat ik Ziggo + ESPN pakket kan krijgen. Maar het “gratis” wat jullie weggeven is iets wat jullie niets kost en waar ik bovendien geen gebruik van maak. Dus ik heb niets aan Movies & Series helaas. 

Maar ik begrijp uit jouw antwoord dat er niets geregeld kan worden. Jammer, ook al veel contact gehad met slechte wifi. Ik ga kijken naar een andere provider. Kun jij persoonlijk niets aan doen, maar bij KPN zit ESPN gratis bij het abonnement. Bedankt voor je reactie!

Groetjes Monique

wat is er slecht aan de wifi of welke problemen ervaar je

als je daar een topic voor maak kunnen we met je mee kijken om het op te lossen 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes
moniquebakx wrote:

@Erik S Ziggo ik heb niet zoveel aan dit antwoord. Zoals ik aangaf, heb ik al de gratis zenderpakketten, dus dat wisselen is het probleem niet. Ik wil al mijn pakketten wel inwisselen om ervoor te zorgen dat ik Ziggo + ESPN pakket kan krijgen. Maar het “gratis” wat jullie weggeven is iets wat jullie niets kost en waar ik bovendien geen gebruik van maak. Dus ik heb niets aan Movies & Series helaas. 

Maar ik begrijp uit jouw antwoord dat er niets geregeld kan worden. Jammer, ook al veel contact gehad met slechte wifi. Ik ga kijken naar een andere provider. Kun jij persoonlijk niets aan doen, maar bij KPN zit ESPN gratis bij het abonnement. Bedankt voor je reactie!

Groetjes Monique


Dan snap ik dat je niet blij wordt van het gegeven antwoord. Al kunnen we aan de keuzemogelijkheden inderdaad weinig doen.
Hopelijk bevallen de andere gratis extra's beter.
Start wel gerust een ander topic over de wifi verbinding, daar kan vaak wel wat aan worden gedaan.
Ik zou het jammer vinden als je hierom zou overstappen.
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic