Ik heb ziggo en vodafone en als extra pakket heb ik Movies XL en Ziggo Totaal. Maar Movies XL kijk ik nooit. Is het mogelijk om de2 pakketten om te wisselen naar het pakket Ziggo en ESPN totaal? Want het is leuk om je klanten iets extra's te bieden, maar dan moet je niet geven wat ze niet gebruiken. Wij kijken eigenlijk alleen maar sport en geen films. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

je kun uit ziggo sport totaal movies & series en ziggo kids kiezen
kun je dat niet via mijn ziggo of mijn vodafone wisselen anders kan een moderator jou daar bij helpen
Dag
Is het inmiddels gelukt om je gratis zenderpakket te wijzigen vanuit je Mijn Ziggo omgeving? Je kunt helaas niet kiezen voor het ESPN zenderpakket, maar wel voor Ziggo Sport Totaal. Als sportliefhebber kom je daarmee zeker aan je trekken! Wil je ook nog graag ESPN Eredivisie erbij, dan kun je dat eventueel aanvragen via deze pagina. Momenteel met de eerste 4 maanden 50% korting
Succes!
Maar ik begrijp uit jouw antwoord dat er niets geregeld kan worden. Jammer, ook al veel contact gehad met slechte wifi. Ik ga kijken naar een andere provider. Kun jij persoonlijk niets aan doen, maar bij KPN zit ESPN gratis bij het abonnement. Bedankt voor je reactie!
Groetjes Monique
idd Movies&SeriesL
Maar ik begrijp uit jouw antwoord dat er niets geregeld kan worden. Jammer, ook al veel contact gehad met slechte wifi. Ik ga kijken naar een andere provider. Kun jij persoonlijk niets aan doen, maar bij KPN zit ESPN gratis bij het abonnement. Bedankt voor je reactie!
Groetjes Monique
wat is er slecht aan de wifi of welke problemen ervaar je
als je daar een topic voor maak kunnen we met je mee kijken om het op te lossen
Groetjes Monique
Dan snap ik dat je niet blij wordt van het gegeven antwoord. Al kunnen we aan de keuzemogelijkheden inderdaad weinig doen.
Hopelijk bevallen de andere gratis extra's beter.
Start wel gerust een ander topic over de wifi verbinding, daar kan vaak wel wat aan worden gedaan.
Ik zou het jammer vinden als je hierom zou overstappen.
Reageer
Registreren
Heb je al een account? Inloggen
Inloggen
Nog geen account? Eerste keer? Registreer
Inloggen met sociaal netwerk
Mijn Ziggo Account Inloggen met FacebookVoer je Ziggo-gebruikersnaam in, of het e-mailadres waarmee je je hebt aangemeld. We sturen je een e-mail met je gebruikersnaam en een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.