Beantwoord

Extra pakket niet op 2e televisie beschikbaar

  • 10 november 2018
  • 3 reacties
  • 217 keer bekeken

Gisteren heeft de monteur bij mij thuis Ziggo aangesloten (internet, telefoon en 2 televisies). Ik heb gisteravond een extra pakket toegevoegd aan mijn televisiekanalen. Ik kreeg daar netjes een mail over en binnen een half uur waren deze ook beschikbaar op mijn televisie in de woonkamer. Echter zijn deze extra kanalen nu nog steeds niet beschikbaar op m'n televisie op de slaapkamer. Hoe kan dit en wat kan ik er aan doen?
icon

Best beantwoord door MichielTimmermans 10 november 2018, 10:37

Het is inmiddels opgelost. Ik heb even met Ziggo gechat. Ze hebben een update naar m'n apparatuur gestuurd, nu werkt het wel op de 2e televisie. Thanks voor het meedenken.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +14
Gisteren heeft de monteur bij mij thuis Ziggo aangesloten (internet, telefoon en 2 televisies). Ik heb gisteravond een extra pakket toegevoegd aan mijn televisiekanalen. Ik kreeg daar netjes een mail over en binnen een half uur waren deze ook beschikbaar op mijn televisie in de woonkamer. Echter zijn deze extra kanalen nu nog steeds niet beschikbaar op m'n televisie op de slaapkamer. Hoe kan dit en wat kan ik er aan doen?

Hoe kijk je met 1e tv ? mediabox ? CI+ module ? en de 2e tv ?
Het kan zijn dat je nog even opnieuw de kanalen zoek modus op je TV/ Box moet toepassen
Het is inmiddels opgelost. Ik heb even met Ziggo gechat. Ze hebben een update naar m'n apparatuur gestuurd, nu werkt het wel op de 2e televisie. Thanks voor het meedenken.
Reputatie 7
Badge +14
oke mooi !