Beantwoord

ESPN Eredivisie

  • 12 januari 2021
  • 12 reacties
  • 383 keer bekeken

Hoi! Ik heb gisteren (24 uur geleden) een abo op extra zender ESPN Eredivisie afgesloten. Maar ik kan nog steeds geen zender ontvangen. Krijg ik een code of ben ik nog niet aangesloten?

icon

Best beantwoord door Cecilia Ziggo 14 januari 2021, 14:13

Hi @sander1977 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Helaas was er afgelopen maandag vertraging in het verwerken van de bestellingen. Hierdoor kon je niet zo snel als normaal genieten van je nieuwe zenderpakket. Als ik je gegevens controleer zie ik dat ESPN Eredivisie actief staat sinds 12 januari 2021. Je moet nu dan ook toegang hebben tot de kanalen van ESPN Eredivisie. Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, dan hoor ik het uiteraard graag. :blush:

Bekijk origineel

12 Reacties

Reputatie 7
Badge +27

Haal je zenderpakket eens opnieuw op via Mijn Ziggo.

 

Haal je zenderpakket opnieuw op via Mijn Ziggo

 

https://community.ziggo.nl/support-video-s-272/haal-je-zenderpakket-opnieuw-op-via-mijn-ziggo-51823

Hi @sander1977 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Helaas was er afgelopen maandag vertraging in het verwerken van de bestellingen. Hierdoor kon je niet zo snel als normaal genieten van je nieuwe zenderpakket. Als ik je gegevens controleer zie ik dat ESPN Eredivisie actief staat sinds 12 januari 2021. Je moet nu dan ook toegang hebben tot de kanalen van ESPN Eredivisie. Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, dan hoor ik het uiteraard graag. :blush:

Hoe snel is ESPN gemiddeld genomen beschikbaar nadat je het besteld hebt? Wordt de bestelling ook in het weekend verwerkt?

Bij het bestellen wordt aangegeven dat het binnen 1 uur beschikbaar is, maar dat is in mijn geval niet zo. 

Helaas ben ik ook al meer dan 24h aan het wachten, ik heb afgelopen dinsdag de aanvraag al gedaan. Helaas toen ook een nieuwe afstandbediening besteld en die moest eerst geleverd worden.

Na de levering op vrijdag helaas ook niet opgelost ondanks contact en belofte van de klantenservice dat het binnen 24h opgelost zou zijn.

Ik weet het niet meer of het ooit nog gaat goed komen maar dit is echt niet fraai!

Vanmiddag maar even ouderwets gebeld met de klantenservice. Ze legden uit dat de activatie van extra pakketten volledig automatisch wordt gedaan, door een computer. Hier zit vertraging op, maar verwachting is dat het later vandaag geactiveerd wordt. We wachten af.

Hi @sander1977 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Helaas was er afgelopen maandag vertraging in het verwerken van de bestellingen. Hierdoor kon je niet zo snel als normaal genieten van je nieuwe zenderpakket. Als ik je gegevens controleer zie ik dat ESPN Eredivisie actief staat sinds 12 januari 2021. Je moet nu dan ook toegang hebben tot de kanalen van ESPN Eredivisie. Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, dan hoor ik het uiteraard graag. :blush:

 Zojuist gebeld met de klantenservice van Ziggo over het bestelde abonnement op ESPN Eredivisie (24 uur geleden). Krijg vandaag (zaterdag) hetzelfde verhaal te horen, nml. dat er vertraging is en dat er aan gewerkt wordt. Volgens de medewerker zou het liggen aan de naamsverandering (die is al 15 dagen geleden veranderd) en de vele aanmeldingen. 

Je wordt dus gewoon voor de gek gehouden…, want men lost niets op

Ik heb dezelfde reactie ook al meerdere keren gekregen deze week. 

Bij mij is het nu geactiveerd

 

@Rakker1969 Wanneer had je het afgesloten?

Gisteren om 17u (15 Januari dus)

Er is dus nog hoop voor morgen…. Ik gisteren rond 22.30

Hi allen 

Goed nieuws. Er was een storing gaande waardoor alle bestellingen voor Digitale zenderpakketten niet doorliepen. Deze storing is inmiddels opgelost en alle bestellingen zijn verwerkt. Je moet nu dan ook toegang hebben tot het bestelde zenderpakket. Veel kijkplezier tijdens de klassieker! 

Reageer