Hallo,
ik wil een dagpags eredivisie bestellen maar krijg foutmelding ee2 hoe kan ik dit oplossen reset heeft niet gewerkt…
mvg
Hallo,
ik wil een dagpags eredivisie bestellen maar krijg foutmelding ee2 hoe kan ik dit oplossen reset heeft niet gewerkt…
mvg
Goedemiddag
Ontzettend vervelend dat het niet wil lukken met de dagpas bestelling! Alles valt en staat met goed signaal op de ontvanger waarmee je de dagpas wilt bestellen.
Loop in ieder geval eerst de binnenhuisinstallatie eens na met deze stappen.
Kijk daarna naar de informatie in dit eerdere topic, daarin staat uitgelegd hoe je zonder problemen een dagpas kunt bestellen. Als je vaker voetbalwedstrijden kijkt, kan het interessant zijn
een abonnement op het ESPN zenderpakket af te sluiten. We hebben op het moment een actie waarbij dit abonnement de eerste 4 maanden de helft minder kost.
Laat onder dit topic maar weten of het gelukt is. Anders kijken we hier graag met je mee naar een oplossing.
Dan moet het aanvragen wel lukken. Zaterdag al een ESPN pakket aangevraagd maar de bestelling blijft ergens in het systeem hangen. Als je belt krijg je het antwoord dat ze ermee bezig zijn
Leuk actie maar dan moet het allemaal wel doen
Vanmiddag weer contact gehad. Het zal vanavond zijn opgelost en kon voetbal kijken.
Maar........ nog steeds niks!
Oke? Kreeg gisteravond een berichtje als deze status langer dan 5 werkdagen op deze staat jullie het pas van buiten af kunnen activeren?
Duidelijkheid is het belangrijkst! Worden een beetje van het kastje naar de muur gestuurd door ziggo.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Eerste keer? Registreer
Voer je Ziggo-gebruikersnaam in, of het e-mailadres waarmee je je hebt aangemeld. We sturen je een e-mail met je gebruikersnaam en een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.