1
Vraag
2
Reacties
Damandan

Level 10
  • 418Posts
  • 1Oplossingen
  • 220Likes

Doom Patrol rechten bij HBO Europe

Afgelopen week werd bekend dat HBO Europe de rechten voor DC Doom Patrol gekocht heeft. Betekend dit dat we Doom Patrol binnenkort bij Ziggo mogen verwachten of valt de deal van Ziggo en HBO niet onder HBO Europe?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Damandan Goede vraag! Tot op heden kan ik je niet vertellen of en wanneer deze serie bij Ziggo is te zien. Hou daarom de Catalogus in de gaten en hopelijk staat de serie er snel tussen! Heb je in de tussentijd nog wel andere series die je graag mag kijken?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Damandan
Topicstarter
Level 10
  • 418Posts
  • 1Oplossingen
  • 220Likes
Niemand die het weet bij Ziggo?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Dit is een topic die Lycke Ziggo morgen wel kan beantwoorden, zij weet heel veel van het content en ze zal morgen dit topic vanzelf oppakken, nog even geduld.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Damandan Goede vraag! Tot op heden kan ik je niet vertellen of en wanneer deze serie bij Ziggo is te zien. Hou daarom de Catalogus in de gaten en hopelijk staat de serie er snel tussen! Heb je in de tussentijd nog wel andere series die je graag mag kijken?
Damandan
Topicstarter
Level 10
  • 418Posts
  • 1Oplossingen
  • 220Likes
Laten we zo zeggen, er zijn meer series dan dat ik tijd heb. ? Deze staat echter wel specifiek in mijn verlanglijstje. Thanks voor je antwoord.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic