bendenvug

Level 1
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

Disney Junior stopt per 1 April a.s.

De volgende zender die stopt met uitzenden is Disney Junior.

Datum: 1 April 2019 a.s.

Disney Benelux heeft andere plannen met het content.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/disney-junior-verdwijnt-bij-ziggo/

p.s. Ziggo moet het Movies & Series XL pakket anders gaan indelen,
nu er veel zenders zijn gestopt.
10 Reacties 10
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
Er wordt minder "live" gekeken... dus dat er zenders in een klein landje stoppen is dan best logisch.. Ziggo zal heus wel staan de springen om zenders door te kunnen geven.. maarja.. het is aan de zenderdirecteuren/eigenaren om hier gebruik van te maken en geld speelt hierin een grote rol.
Wij betalen al voldoende... maar de directeuren willen alleen maar meer en meer en meer poen.... dus verhogingen van de prijzen bij de kabelboeren worden dan niet uitgesloten.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Er was ooit een tijd dat zenders betaalden aan kabelboeren om te mogen worden doorgegeven. Nu is het vaak andersom en vragen de zenders geld voor doorgifte.
raymondsober

Level 4
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Geen goede zaak. Allemaal heldere argumenten waarom het zo is..blabla.. maar ondertussen gaat het maar door, het stoppen van zenders.

Ik vraag me ernstig af hoe Ziggo denkt dit nog te kunnen verantwoorden, het vragen van de huidige prijzen...
Beenice

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er zijn nog zoveel zenders beschikbaar maar als Ziggo de portemonnee niet wil trekken dan krijgen ze niets ! Winstmaximalisatie schijnt bij Ziggo het doel te zijn ! het aanbod is ondergeschikt !
Petterik

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Erg jammer dat deze zender gaat verdwijnen. Mijn kinderen kijken er graag naar. De programma's op deze zender bedoeld voor peuters en kleuters. Ik wil niet dat mijn kinderen naar zenders als Disney XD kijken, aangezien de programma's daar vaak te druk en gewelddadig overkomen. Daarom was ik vorig jaar niet blij toen JimJam verdween en nu weer Disney Junior.
Ik hoop wel dat er weer iets in de plaats komt, speciaal voor peuters en kleuters.
bendenvug
Topicstarter
Level 1
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes
Disney Junior blijft te zien via het kanaal van Disney Channel iedere dag van 05:00 tot 10:00 uur.
Rh76

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat jammer dat disney junior gaat stoppen bij Ziggo. Dit was eindelijk een leuk kanaal waar kinderen vanaf 3 jaar naar kunnen kijken. Nu zoeken naar alternatieven.
Ankie goorts

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik vind het heel erg dat Disney junior stop bij Ziggo maar weten jullie al wat er in de plaats komt van Disney junior
Ankie goorts

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik kijk ook niet Disney xd dat vind ook helemaal geen leuke zender
Lh1982

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Disney komt binnen niet al te lange tijd met on demand hetgeen in de VS 7 dollar zal kosten. Krijgen we nu ook een vervangende kinderzender Ziggo of is het enkel inleveren en wederom de tarieven verhogen per juni...?

Uitgelicht topic