1
Vraag
2
Reacties
sebas14

Level 11
  • 590Posts
  • 16Oplossingen
  • 306Likes

Dance Trippin / Dance Television

Omdat ik lees dat jl Ziggo de naam van zijn Ziggo Sport Extra heeft omgedoopt naar Docu en ook gelijk is doorgevoerd op de Mediabox XL en website, heb ik nog een wijziging voor Ziggo.

Sinds mei jl bestaat de naam Dancetrippin (kanaal 602) niet meer. De zender heet sindsdien Dance Television. Dit is na 4 maanden nog steeds niet veranderd op de Mediabox XL en website. Andere mediaboxen weet ik het niet.

Tijd voor een zendernaam update Ziggo? Ook op de website.
Ik kan me herinneren dat het oude logo ook heel lang nog te zien was.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Ontzettend bedankt voor jullie feedback, sebas14 en rick70. #LekkerBezig allebei.

Door jullie tips maken we de diensten steeds beter. Jullie, rake, opmerkingen heb ik intern doorgezet zodat hier door de juiste mensen naar gekeken wordt. Mochten jullie weer eens wat tegenkomen wat aangepast moet worden, open dan gerust weer een nieuw topic :relaxed:

Bekijk in context

2 Reacties 2
rick70

Level 10
  • 449Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
Hetzelfde voor kanaal 63. De zenderindicatie van dit kanaal is BBC Three/CBBC. De zender BBC Three is vanwege bezuinigingen sinds 16 februari 2016 alleen nog via internet te volgen.

Dus sinds 16 februari 2016! is BBC Three niet meer te zien op kanaal 63 alleen nog de kinderzender CBBC. Ziggo is ook de enige aanbieder van digitale tv die dit nog zo in de EPG heeft staan. De zenderindicatie op kanaal 63 moet dan ook zijn CBBC.

Op de website van Ziggo staat het in het zenderoverzicht wel juist maar dus niet juist in de EPG van de digitale ontvanger.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Ontzettend bedankt voor jullie feedback, sebas14 en rick70. #LekkerBezig allebei.

Door jullie tips maken we de diensten steeds beter. Jullie, rake, opmerkingen heb ik intern doorgezet zodat hier door de juiste mensen naar gekeken wordt. Mochten jullie weer eens wat tegenkomen wat aangepast moet worden, open dan gerust weer een nieuw topic :relaxed:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic