Fred V

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dagpas Eredivisie werkte voor 2de weekend na elkaar niet

 

Dagpas bestelling werkt niet

 

Hoi moderators,

Dit weekend voor de 2de keer op rij heb ik na het bestellen van een DAGPAS Eredivisie geen E-mail ontvangen en ook geen van de wedstrijden kunnen zien. Ik kreeg wel een bevestiging in PDF, maar de te verwachten E-mail bleef uit!! Dus ik kon niks volgen!! Vorig weekend was er ook al een storing! Ik heb toen daarover nog opgebeld. Dit zijn mijn gegevens:

<...>

PAKKET BIJ ZIGGO: INTERNET COMPLETE/TV COMPLETE met MEDIABOXNEXT (werd mij vorig jaar mei aangeboden).

 

**Moderator: Adresgegevens verwijderd. Houd er rekening mee dat het een openbare Community is**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Goedenavond @Fred V

Ik ben het helemaal met je eens dat het ontzettend zuur is dat het bestellen van een dagpas afgelopen weekend opnieuw niet ging via de Mediabox Next. Sorry voor het ongemak! Ik heb een vergoeding voor je aangemaakt zodat de € 7,95 direct wordt verrekend op je factuur. We werken er hard aan om ervoor te zorgen dat dit niet weer voorkomt. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes

Het is niet verstandig geweest uw prive info hier op het openbare forum te zetten. Iedereen kan dit nu zien en zelfs misbruiken…

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Goedenavond @Fred V

Ik ben het helemaal met je eens dat het ontzettend zuur is dat het bestellen van een dagpas afgelopen weekend opnieuw niet ging via de Mediabox Next. Sorry voor het ongemak! Ik heb een vergoeding voor je aangemaakt zodat de € 7,95 direct wordt verrekend op je factuur. We werken er hard aan om ervoor te zorgen dat dit niet weer voorkomt. 

Uitgelicht topic