KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Complimenten voor de klantenservice

Omstreeks 16.00 uur gebeld om mijn abonnement te upgraden en nu (17.00 uur) reeds gerealiseerd. De enige aanpassing was het aantal TV zenders (basis abo) naar max, om zodoende alvast voorbereid te zijn op de komst van de nieuwe mediabox Next.
Dat wordt dus genieten van de vele natuurzenders zoals Love Nature.
Omdat soms negatieve ervaringen over de klantenservice worden geuit op de Community, leek het mij passend om ook eens de positieve kant te belichten.
8 Reacties 8
AnnieB

Level 5
  • 70Posts
  • 2Oplossingen
  • 35Likes
Wij zijn ook al jaren tevreden klant bij Ziggo en worden ook altijd vrij snel en efficiënt geholpen!
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi KBX458
Wat goed zeg en leuk dat je hier een positief nieuwtje komt brengen.
Leuk om te horen dat je positief bent over Ziggo 😛

Wat je zegt AnnieB, wij zijn hier ook al jaren een tevreden klant bij Ziggo.
In elk bedrijf gaat er altijd wel wat mis en dan staat Ziggo, bij ons dan, altijd klaar.
Dat mag zeker ook eens worden geschreven in de Community 🙂
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23613Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Hier ook sinds 2014 wegens verhuizing klant bij Ziggo geworden, randgemeente toen van Alkmaar. Daarvoor 15 jaar UPC. Maar het Oranje van Ziggo spreekt me zeer aan, altijd goed geholpen door diverse wegen, klantenservice, maar ook wel eens de webcare twitter en facebook gebruikt. Nooit geen probleem gehad en als je er 1 hebt wordt dit keurig verholpen.

Ja ben meer dan tevreden en zal nooit overstappen, zekers met Vodafone erbij, gouden Combi geworden.

En leuk te zien dat er hier ook blije en tevreden mensen zijn.
KBX458
Topicstarter
Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Dave- sterker nog, zelfs mijn avatar is blij.
En ik word nog blijer als ik op, naar ik hoop korte, termijn kan beschikken over de nieuwe mediabox, zodat ik weer naar hartenlust kan experimenteren met de techniek en zodoende anderen weer daarmee kan helpen. Momenteel is het voor mij nog abracadabra :wink:
AnnieB

Level 5
  • 70Posts
  • 2Oplossingen
  • 35Likes
KBX458 Begin maar alvast te watertanden dan, want wij hebben de next nu een weekje en geweldige ervaring in vergelijking met de Horizon mediabox. Het inspreken van commando's werkt nagenoeg perfect en gaat razendsnel.

On demand had met de Horizon vaak erg trage respons en/of had wel tot 20 pogingen nodig soms om uberhaupt wat te "mogen" bekijken. Nu allemaal lekker snel en soepel, heerlijk!

Ook het feit dat je nu op alle apparaten je opnames kunt bekijken vind ik super.
KBX458
Topicstarter
Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Ja, er worden op de community en daarbuiten veel lovende woorden gesproken over de Next. Daarom, ik ben razend benieuwd en ga me laten verrassen.
KBX458
Topicstarter
Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Het door AnnieB vermelde watertanden is veranderd in een lichtelijk kwijlen.
Door het waarschijnlijk upgraden van het abonnement en niet in de laatste plaats aan de inspanningen van Shirley van de klantenservice (en mijn daarbij in de strijd geworpen charmes), zojuist een email ontvangen dat de Next onderweg is.:blush:
Ik zal dus binnenkort te langen leste ook mijn ervaringen daarmee kunnen delen op de community.
AnnieB

Level 5
  • 70Posts
  • 2Oplossingen
  • 35Likes
KBX458 wauw spannend dus, dat "lichtelijk kwijlen" is compleet op zijn plaats hoor als je het mij vraagt! En dan had je al een " blije avatar" -:) ook haha.

Ben benieuwd naar je ervaringen, zodra de hartkloppingen enz voorbij zijn natuurlijk!

Uitgelicht topic