Beantwoord

CNN in HD

• 18 oktober 2019
  • 6 Reacties
  • 784x Bekeken

Reputatie 2

Er worden weer wat wijzigingen in het zenderpakket aangebracht per 1 november. Maar wederom vertikt Ziggo het om eindelijk eens wat internationale nieuwszenders zoals CNN en BBC Worldservice op te waarderen naar HD.

Iemand enig idee waarom Ziggo dit maar blijft weigeren? Ik las ergens dat dit te maken zou kunnen hebben omdat er mediaboxen gebruikt worden die geen HD aan kunnen?

icon

Best beantwoord door Dave- 19 oktober 2019, 07:26

Ziggo heeft wel degelijk HD Zenders en Media Box XL en Media Box Next die HD zenders doorgeven, zelfs de Humax boxen van Ziggo kunnen HD doorgeven.

CNN zal waarschijnlijk nog niet op de lijst hebben gestaan van Ziggo omdat dit een wereldwijde zender is en daar dient weer andere afspraken voor gemaakt te worden, maar het zal zekers in de toekomst wel gaan komen. Hier met deze oranje link Vind alle digitale zenders bij Ziggo zie je welke zenders al in HD worden uitgezonden en welke nog niet.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

6 Reacties

Reputatie 3
Badge +4

Dat lijkt mij niet de reden. Dan zou Ziggo geen enkele zender in HD uitzenden.

Reputatie 7

Ziggo heeft wel degelijk HD Zenders en Media Box XL en Media Box Next die HD zenders doorgeven, zelfs de Humax boxen van Ziggo kunnen HD doorgeven.

CNN zal waarschijnlijk nog niet op de lijst hebben gestaan van Ziggo omdat dit een wereldwijde zender is en daar dient weer andere afspraken voor gemaakt te worden, maar het zal zekers in de toekomst wel gaan komen. Hier met deze oranje link Vind alle digitale zenders bij Ziggo zie je welke zenders al in HD worden uitgezonden en welke nog niet.

Reputatie 3
Badge +4

Natuurlijk weet ik dat Ziggo HD zenders heeft. Mijn reactie sloeg op de laatste zin in het bericht van de topic starter.

Reputatie 7

@Alfons Verbiest  hij was voor Topic starter @Gertjan Woudenberg  bedoeld 😊de reactie 😉

Reputatie 2

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het voor bepaalde type decoders noodzakelijk is dat zenders uit het basispakket ook in SD op het netwerk staan. Dat dat een reden zou kunnen zijn dat CNN nog niet in HD beschikbaar is.

Helaas weet ik niet meer waar ik dat gelezen heb. 

Reputatie 7

Het zou een artikel van totaaltv kunnen zijn of Tweakers

Dat zijn meestal de site’s die dit nieuws uitbrengen.