1
Vraag
2
Reacties
Wiel112

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

cl+ module activeren

We ontvangen alleen nog maar NPO 1,2,3 HD RTL 4 etc niet meer?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wiel112
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dag Caecilia,

inmiddels hebben wij abonnement opgezegd. Alles terug naar kabel-tv. Daarom ook de CL+ niet meer actief. Bedankt voir het meedenken. Zal me nu ook afmelden van deze community.

Met vriendelijke groet,

wiel112. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Heb je je zenderpakket al eens opnieuw opgehaald via Mijn Ziggo.?

 

Haal je zenderpakket opnieuw op via Mijn Ziggo

 

https://community.ziggo.nl/support-video-s-272/haal-je-zenderpakket-opnieuw-op-via-mijn-ziggo-51823

HereIsTom

Level 5
  • 292Posts
  • 6Oplossingen
  • 39Likes
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Wiel112 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt. Je geeft aan dat je via de CI+ module alleen nog maar de ongecodeerde kanalen kunt bekijken. Als ik je gegevens bekijk dan zie ik dat hier al geruime tijd geen CI+ module actief heeft gestaan. Kan het zijn dat je deze elders hebt aangeschaft of wellicht in het verleden ooit van ons in bruikleen hebt gekregen en vergeten bent te retourneren? 

Wiel112
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dag Caecilia,

inmiddels hebben wij abonnement opgezegd. Alles terug naar kabel-tv. Daarom ook de CL+ niet meer actief. Bedankt voir het meedenken. Zal me nu ook afmelden van deze community.

Met vriendelijke groet,

wiel112. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic