LienZ

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

besluitvorming zenders

Wie zijn de “we” die besluiten welke zenders er al dan niet worden doorgegeven? Met name BBC 3 en BBC4. En dan besluiten een nogal stomzinnig hiphop kanaal daarvoor in de plaats door te geven. Daar kijken vast veeeeeel meer mensen naar (niet).

8 Reacties 8
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi@LienZ 
Ik denk dat ze met “WE” bedoelen de knappen koppen binnen Ziggo die een aantal keren per maand rond de tafel gaan zitten en dan kijken wat voor zenders ze nu eens zullen gaan verwijderen en welke zenders ze eventueel daarvoor terug zetten. 

Dit besluit is vast en zeker niet zomaar in 1 dag genomen en daar zal ook vast wel een reden achter zitten. Waarschijnlijk is Ziggo er niet uitgekomen met BBC over de rechten die ze moeten afdragen en dan is het natuurlijk snel bekeken en gaan de zenders van de lijst. Er zijn onderhandeling tussen zenderbazen en Ziggo en het gaat allemaal om geld. 

Nu kijk jij liever naar BBC, als ik zo je tekst eens lees, maar wie weet zijn er andere mensen die nu juist denken, YES een HipHop zender, eindelijk. Je kan het als provider nooit goed doen. Iedereen is anders en als de een blij is, dan is de ander verdrietig. Maar geloof me, het zal niet altijd even makkelijk zijn voor Ziggo om bepaalde besluiten te moeten nemen. En als je het mij vraagt, het draait allemaal om 

amvih

Level 10
  • 385Posts
  • 12Oplossingen
  • 190Likes

Gisteren toevallig even een uurtje gekeken en geluisterd naar de nieuwe zender en het viel mij erg mee, best effe lekker. En helaas BBC4 keek ik niet naar. Dus inderdaad zoals hierboven aangegeven zoveel mensen zoveel wensen, die je het helaas niet allemaal naar het zin kan maken. Wat mij betreft een vooruitgang voor dit moment!

LienZ
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Goh, geen medewerker van Ziggo. Ze zouden je in dienst moeten nemen!

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Mits daar natuurlijk een riant salaris tegenover staat. Alles draait nu eenmaal om geld tegenwoordig.

ThijsO.

Level 1
  • 66Posts
  • 1Oplossingen
  • 21Likes

Bij deze wil ik dan ook wel een open sollicitatie doen. Ik heb namelijk ook wel eens iets positiefs gezegd over Ziggo, nu moeten ze me wel in dienst nemen!

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
ThijsO. wrote:

Bij deze wil ik dan ook wel een open sollicitatie doen. Ik heb namelijk ook wel eens iets positiefs gezegd over Ziggo, nu moeten ze me wel in dienst nemen!

 

Ik zou zeggen ga is een weekje op de helpdesk werken 😉 

ThijsO.

Level 1
  • 66Posts
  • 1Oplossingen
  • 21Likes
Ronihd wrote:
ThijsO. wrote:

Bij deze wil ik dan ook wel een open sollicitatie doen. Ik heb namelijk ook wel eens iets positiefs gezegd over Ziggo, nu moeten ze me wel in dienst nemen!

 

Ik zou zeggen ga is een weekje op de helpdesk werken 😉 

 

Helaas ben ik al voorzien van een fulltime-baan, maar ik heb wel respect voor bepaalde medewerkers, als je ziet wat voor bak ellende ze soms over zich heen krijgen.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @LienZ 

Welkom op de Ziggo Community! Je bent duidelijk niet happy met de laatste zenderwijziging. Meer info hierover vind je in dit topic.

Uitgelicht topic