BBC Four/Cbeebies en CBBC verdwijnen per 1 november bij Ziggo

  • 13 september 2019
  • 260 reacties
  • 27132 keer bekeken


Toon eerste bericht

260 Reacties

Reputatie 4
Badge

Ik mis BBC Four nog elke dag. Via VPN kijken is toch wat anders en behoorlijk omslachtig. 

Wat ik ook mis is een reactie van een Ziggo-medewerker op dit topic. Er zijn best wel wat vragen gesteld, er is opheldering gevraagd en gesmeekt om een herziening van het besluit. Maar geen enkele reactie…

Best triest dat een hoop klanten zo genegeerd worden. 

Kom er vandaag pas achter dat bbc4 weg is. Het was wel een krent in de pap.

Bvb vanavond weer zeer interessante docus en heb in het verleden met heel veel plezier naar inspector montalbano gekeken, ook naar andere detectives trouwens.

 

Beste ziggo. Dit betekent dat ik mijn zenderpakket serieus ga heroverwegen. Movies en series is wat mij betreft zelfs met bbc4 erbij een grote troep maar nu wordt het wel heel erg. U kunt wel zeer regelmatig 2,50 op de prijs gooien maar een minimale kwaliteit blijven garanderen is kennenlijk niet goed mogelijk. Heel spijtig.

Reputatie 4
Badge

Dus, geen enkele, officiële reactie meer?

Heel erg triest en teleurstellend...

Wat ik ook mis is een reactie van een Ziggo-medewerker op dit topic.”

De laatste heldere reactie van Ziggo in dit topic.

https://community.ziggo.nl/zenderaanbod-tv-pakketten-256/bbc-four-cbeebies-en-cbbc-verdwijnen-per-1-november-bij-ziggo-45730?postid=503957

 

Reputatie 7
Badge +4

Wat ik ook mis is een reactie van een Ziggo-medewerker op dit topic.”

De laatste heldere reactie van Ziggo in dit topic.

 

Die gaan echt niet wat anders zeggen. Die zullen naar de officiële reactie verwijzen. Je kan nog 1000 keer hier schrijven dat het jammer is maar Ziggo gaat het niet meer terugdraaien. En aangezien BBC 4 ook bij KPN ook weg is, is het nog maar de vraag of de BBC wil. Ik vind het ook zonde maar 24/7 boos blijven gaat niet helpen.

Reputatie 3
Badge

Heb inmiddels schriftelijk verzocht om de Mission Statement van Ziggo.

Heb inmiddels schriftelijk verzocht om de Mission Statement van Ziggo.

En? Nog wat gehoord? Of is “zo veel mogelijk geld verdienen voor de aandeelhouders” echt de enige missie waarvoor Liberty Media op aarde is?

Reputatie 3
Badge

Hallo Paul,

 

Als het niet te triest was voor woorden zou het om te lachen zijn. Nou, daar gaat ie:

 

Antwoord van Ziggo op ons verzoek

 

Quote

 

Hallo Familie Lichtendahl,

 

Wij hebben de brief ontvangen van dagtekening 21 januari 2020 waarin wordt gevraagd om een afschrift van ons Mission Statement. Vanwege de beknopte aard wisten wij niet precies wat hiermee bedoeld wordt, en hebben daarom geprobeerd telefonisch in contact te komen door middel van het nummer wat bij ons bekend is op het afzender-adres 

Hier was helaas op dit moment geen gehoor, dus om deze reden stuur ik een mail met de vraag of er nader kan worden toegelicht wat er precies bedoeld wordt.

 

met vriendelijke groet,

 

Jorrit

Medewerker Klantenservice

 

P.S. Als er gedoeld wordt op onze sociale missie, kan ik de volgende pagina onder de aandacht brengen: https://www.vodafoneziggo.nl/165/sociale-missie

 

Unquote

 

En hier volgt onze reactie

 

Quote

 

Goedemiddag,

 

Het bevreemdt ons dat u niet bekend met het begrip Mission Statement. Bijgaand treft u een aantal voorbeelden aan die binnen het bedrijfsleven gangbaar zijn:

 

https://www.thebalancesmb.com/how-to-write-a-mission-statement-2948001 met als voornaam onderdeel

 

https://www.thebalancesmb.com/rules-for-good-customer-service-2948079

 

Wellicht dat bovenstaande u in staat stelt een gedegen antwoord te geven op de vraag.

 

Overigens bevreemdt het ons ook dat u geen contact met ons kon krijgen via de vaste lijn. Wij hebben gewoon opgenomen als antwoord op uw belletje, maar het bleef stil aan de andere kant.

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Familie Lichtendahl

 

Unquote

 

Het antwoord is tot op heden uitgebleven:):)

Reputatie 7
Badge +11

“Plezier en vooruitgang met elke verbinding”

https://www.vodafoneziggo.nl/over-ons/

Reputatie 3
Badge

“Plezier en vooruitgang met elke verbinding”. Hilarisch:):). Aan de verbinding zal het niet liggen, toch? Nu de zenders nog

Reageer