Bomma

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

BBC First, geen ontvangst

We hebben Ziggo met TV Standard. We ontvangen niets op kanaal 22. (BBC First).
Wat kunnen we hieraan doen?
13 Reacties 13
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Probeert u eens in mijn Ziggo het zenderpakket opnieuw op te halen. Kijkt u met een mediabox of een CI-module?
Bomma
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik kijk met een CI-module.
Bedankt voor de tip.
Ik zal proberen het zenderpakket opnieuw op te halen.
Moet ik de instructies van onderstaande URLvolgen?

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/zenders-zoeken/#via-een-ci-plus-module
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Nee, inloggen op mijn Ziggo en daar het pakket ophalen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Bomma. Welkom hier! Kan je inmiddels de zender weer bekijken? 🙂
Bomma
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nog niet aan toegekomen.
Hopelijk komend weekend.
Het lijkt erop dat de "landeninstelling" van de tv niet meer op nederland staat.
Het plan is om de tv te resetten naar de fabrieksinstellingen en daarna ziggo van scratch opnieuw in te stellen.
Wordt vervolgd.
hanniethuis

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Samen met de klantenservice al naar gekeken, allerlei instellingen bijgewerkt, teruggezet. Opnieuw de zenders geladen, niets helpt. 
Het schijnt vaker voor te komen heb ik al googelend gemerkt, maar geen oplossing gevonden.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@hanniethuis Wat is er precies aan de hand bij je?

Wat ervaar je precies?

hanniethuis

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Er was een Samsung tv over in de familie uit 2017(geen handleiding meer). Die gaf met een ziggo abon het gewone pakket zenders weer incl. 22 BBCfirst. Deze is verplaatst naar een ander familie lid, maar na aansluiting deed zender 22 het niet meer. De oude tv die daar stond(ook een samsung)gaf de zender wel weer.
Samen met klantenservice alle instellingen af gegaan om te zien of er iets fout stond. Niet dus. Zenders opnieuw ingesteld, onderliggende instellingen veranderd en weer terug gezet, want geen verandering. Het gaat daar ook om een gewoon ziggo pakket. Klantenservice kon mij niet verder helpen. Google tot nu toe ook niet.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@hanniethuis 

 

BBC First zit in TV Standard = een onderdeel van TV Start / TV Complete / TV Max.

 

BBC First zit niet in Kabel TV.

 

Vind alle digitale zenders bij Ziggo in het zenderoverzicht

hanniethuis

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Op dat adres loopt een normaal Ziggo abonnement, geen kabel tv. Daar ligt het echt niet aan, maar het lijkt erop dat ik hier geen antwoord kan krijgen/vinden. Jammer

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@hanniethuis Internet (en TV) via de kabel heeft iedereen bij Ziggo.

Alleen het abonnement kan Kabel TV of TV Standard heten en dat is te zien op de factuur.

Welk TV abonnement loopt daar precies?

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

@hanniethuis  schreef:

Op dat adres loopt een normaal Ziggo abonnement, geen kabel tv. Daar ligt het echt niet aan, maar het lijkt erop dat ik hier geen antwoord kan krijgen/vinden. Jammer


Is de module met smartcard wel vanuit de oude tv in de nieuwe geplaatst?

Komt er geen melding vd tv als ie op 22 wordt gezet?

hanniethuis

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Weer gebeld met ziggo. Er zit iets helemaal fout daar, maar niet vanaf mijn huisadres op te lossen.
In de administratie staat iets dat niet klopt. Ik sluit deze discussie tot ik ter plaatste de boel heb weten recht te zetten.

 

Uitgelicht topic