Beantwoord

Arrow Classic Rock verdwenen

• 28 november 2019
  • 3 Reacties
  • 128x Bekeken

Sinds een aantal dagen kan ik Arrow Classic Rock niet meer ontvangen via de digitale radio op mijn Smart Tv. Kanaal 1811 (811) is niet meer beschikbaar. Er ontbreken nog een drietal kanalen in deze reeks. Is de zenderlijst aangepast? Volgens de laatste zenderlijst zouden ze er wel moeten zijn.

icon

Best beantwoord door henkdoevendans 28 november 2019, 21:56

Klaarblijkelijk heeft de storing e.e.a. verstoord. Zenders opnieuw geïnstalleerd en probleem is opgelost. Kan Arrow weer ontvangen 😊

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

3 Reacties

Reputatie 1

Bij mij is Arrow Classic Rock nog steeds te ontvangen via kanaal 811, er hebben geen.veranderingen in de zenderlijst plaats gehad.

Overigens zijn de radiozenders Efteling Kids Radio via kanaal 820 en Groot Nieuws Radio via kanaal 860 ook zeer de moeite waard om naar te luisteren.

Dat is wel heel bijzonder. Had eergisteren  wel een storing. Maar Arrow en ook de kanalen 812, 813, 814 en 815 staan echt niet meer in de lijst. Ik zal een poging doen om de zenders opnieuw te installeren. Wie weet. 

Klaarblijkelijk heeft de storing e.e.a. verstoord. Zenders opnieuw geïnstalleerd en probleem is opgelost. Kan Arrow weer ontvangen 😊