1
Vraag
2
Reacties
Edwin010

Level 6
  • 133Posts
  • 2Oplossingen
  • 33Likes

Activeren 'extra pakket' abbo Vodafone?

Aankomende week wordt mijn sim-only abbo geactiveerd. Omdat ik ook Ziggo heb krijg ik een extra pakket zoals HBO, of Ziggo Sport. Voordat ik een hele zoektocht ga doen leek het mij handig om het eerst hier te vragen:
Moet ik die straks ergens 'activeren' of kan ik deze straks terugvinden en een keuze maken op de website van Vodafone of Ziggo?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account
Niet van toepassing
Edwin010 wrote:
Aankomende week wordt mijn sim-only abbo geactiveerd. Omdat ik ook Ziggo heb krijg ik een extra pakket zoals HBO, of Ziggo Sport. Voordat ik een hele zoektocht ga doen leek het mij handig om het eerst hier te vragen:
Moet ik die straks ergens 'activeren' of kan ik deze straks terugvinden en een keuze maken op de website van Vodafone of Ziggo?

Hallo Edwin010,
als alles straks door Ziggo en Vodafone administratief verwerkt is krijg je één of meerdere e-mails ter bevestiging en aankondiging van de keuzemogelijkheid in MijnZiggo, dit kan tot 5 weken duren voordat alles actief is.
Je kunt straks kiezen tussen Movies en Series L (dus géén HBO), Ziggo Sport en Kids.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Verwijderd account
Niet van toepassing
Edwin010 wrote:
Aankomende week wordt mijn sim-only abbo geactiveerd. Omdat ik ook Ziggo heb krijg ik een extra pakket zoals HBO, of Ziggo Sport. Voordat ik een hele zoektocht ga doen leek het mij handig om het eerst hier te vragen:
Moet ik die straks ergens 'activeren' of kan ik deze straks terugvinden en een keuze maken op de website van Vodafone of Ziggo?

Hallo Edwin010,
als alles straks door Ziggo en Vodafone administratief verwerkt is krijg je één of meerdere e-mails ter bevestiging en aankondiging van de keuzemogelijkheid in MijnZiggo, dit kan tot 5 weken duren voordat alles actief is.
Je kunt straks kiezen tussen Movies en Series L (dus géén HBO), Ziggo Sport en Kids.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
1 kleine toevoeging: Bij Movies & Series L zit juist wel HBO. Het verschil ten opzicht van Movies & Series XL is dat er bij XL nog een 50-tal zenders erbij zitten.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Evert96 wrote:
1 kleine toevoeging: Bij Movies & Series L zit juist wel HBO. Het verschil ten opzicht van Movies & Series XL is dat er bij XL nog een 50-tal zenders erbij zitten.

Evert96, je hebt gelijk, ik verwarde het even met het losse HBO-pakket.
Edwin010
Topicstarter
Level 6
  • 133Posts
  • 2Oplossingen
  • 33Likes
Oke hartelijk dank! Scheelt mij een hoop ge-google!
ThePupil

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dit ook geactiveerd en werkte prima. (enkele keren geswitched tussen sport en movie&series L.
Echter ben ik nu weer geswitched van sport naar movies maar dit komt niet door op m'n TV. Ik kan de series wel op m'n mobiel kijken. Op de humax geeft hij zelfs aan dat ik geen pakketten heb (volgens de ziggo website heb ik movies en series L. Kunnen jullie dit aanpassen/opnieuw ophalen?
Verwijderd account
Niet van toepassing
Hallo ThePupil,
als je inlogt in MijnZiggo en je gaat naar producten/televisie/zenders en pincode herstellen kun je daar e.e.a. opnieuw instellen.
Tevens zie je er je geregistreerde extra zenderpakket(ten) staan.
ThePupil

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas had ik dit al uitgeprobeerd. Helaas geen verschil. Ook na de humax aan en uit te zetten. Het extra pakket is wel op mijn ziggo te zien. Ook te bekijken via mobiel, maar juist niet op de tv.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @ThePupil. Welkom op de Community!
Een aanpassing van je abonnement kan eventjes tijd nodig hebben om door te komen op al je devices (houd hiervoor max 2 dagen aan).
Ik wilde even checken wanneer je dit gedaan had en hoe het ervoor staat, maar vind geen actief abonnement op de gegevens die je in je profiel hebt opgenomen.

Werkt Movies en Series inmiddels al op je TV of niet? Ik hoor graag van je!
ThePupil

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Lycke, ik heb dat de 28e van juni dacht ik aangepast. Op m'n humax is inderdaad geen pakket meer te zien (eerst wel). Op Ziggo Go op m'n mobiel kan ik wel de films van Movie L kijken. In in mijn ziggo op de pc is het extra pakket wel te zien. Secret circle kan ook niet aangezet worden. Alsof de wijzigingen niet doorkomen bij m'n humax. (is al van de stroom afgeweest.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
@ThePupil. Duidelijk! Wil je me een privébericht sturen met je postcode en huisnummer? Dan duik ik je gegevens in!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic