Verwijderd account
Niet van toepassing

Actie Film 1 gratis kijken?

Zie nu net dat Film 1 kanalen open staan op de Mediabox Next zonder abonnement is er een actie?. Wie oh wie weet wat. Voor de duidelijkheid er is geen extra zenderpakket zichtbaar in mijnziggo.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

 Om het thuisblijven wat aangenamer te maken tijdens de corona-situatie hebben al onze klanten de komende periode extra tv-zenders en films voor het hele gezin. Voor meer info ga je naar: www.ziggo.nl/samenthuis 

Film1 zenders en Film1 On Demand

Op de vier zenders van Film1 is een breed aanbod films en klassiekers in alle genres te zien. Ook zijn de films van Film1 On Demand vanaf dinsdagavond 17 maart 2020 beschikbaar voor Ziggo klanten met een Mediabox. In het On Demand menu onder 'Aanbieders' vind je bij Film1 een ruim aanbod films die je tijdelijk zonder extra kosten kunt kijken
 

Moet ik de zenders activeren?
Nee, de zenders zijn vanaf maandagmiddag 16 maart automatisch beschikbaar voor Ziggo klanten met digitale televisie. Heb je geen digitale televisie? Dan kun je alle zenders behalve Film1 bekijken via Ziggo GO.
 

Vanaf wanneer geldt dit aanbod?
Het aanbod geldt voor een periode van 4 weken, van maandagmiddag 16 maart tot maandag 13 april. Daarna stopt het aanbod automatisch.
 

Moet ik extra betalen voor dit aanbod?
Nee, je hoeft voor dit aanbod niet extra te betalen. Ziggo biedt dit aan om deze periode van thuisblijven aangenamer te maken.
 

Ik heb de extra zenders al. Krijg ik dan iets anders?
Om het thuisblijven tijdens deze uitzonderlijke periode wat aangenamer te maken hebben we voor zoveel mogelijk klanten iets willen doen. Helaas kan het dan voorkomen dat klanten dit al in hun huidige abonnement hebben. Daarom hebben we gekozen voor een breed aanbod films, kidszenders en cabaret zodat we voor zoveel mogelijk klanten iets extra’s hebben.

Bekijk in context

14 Reacties 14
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing
Eddy

Level 13
  • 848Posts
  • 162Oplossingen
  • 90Likes

Hai @Hans.W 

 

ja dit is een actie dit weekend zonder abo film 1 kijken 

 

zie deze link https://mediamagazine.nl/ziggo-film1-en-ziggo-sport-totaal-tijdelijk-gratis-te-zien/

 

geldt ook voor sport totaal 

 

gr. Eddy

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

@mguzz @Eddy  Bedankt heren voor de snelle feedback. Jammer dat ik geen informatie hierover ontvang van Ziggo. In mijn account gegevens staat wel alles aangevinkt voor ontvangen van info etc. Schijnbaar werkt dat niet goed bij mij. Zijn er mensen die wel info ontvangen omtrent acties?. Of bij de ene wel en de andere niet. Het ontvangen van email omtrent Mediabox Next updates was ook al een heet hangijzer is inmiddels gefikst door@Sander Ziggo. Misschien dat in achterliggende systemen van Ziggo dat het geven van info etc bij mij iets misgaat. Voor de goede orde mijn spambox is leeg.

Wonderdog

Level 3
  • 69Posts
  • 2Oplossingen
  • 16Likes

Ik heb hierover een mail van Ziggo ontvangen, dat deze actie de komende 6 weken elk weekend plaats vindt.

paultb

Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Op www.ziggo.nl/uitpakken  staat inderdaad het onderstaande, maar bij mij werkt het niet. Zouden jullie hier kunnen laten weten of het bij jullie wel werkt? Ik krijg een E48-32 melding en de chatmedewerker van Ziggo denkt dat het probleem hier in huis zit. Zelf al het nodige geprobeerd, maar ik ben benieuwd of andere mensen zonder film 1 abonnement dezelfde fout krijgen op kanaal 101 t/m 104.

 

Vrijdag 1 november 12.00 uur t/m zondagavond 3 november:
álle Film1-kanalen (kanaal 101 t/m 104) zijn beschikbaar via je digitale tv.

Wonderdog

Level 3
  • 69Posts
  • 2Oplossingen
  • 16Likes

Ik heb een mogelijke oplossing voor het probleem. De stekker van de digitale decoder 1 minuut uit het stopcontact halen, ook kun je met de schakelaar aan de achterkant van de decoder de stroom uitscchakelen. Na die minuut de decoder weer aandoen zodat de decoder weer helemaal opnieuw opstart. Als het.goed is zijn de zenders dan wel te zien.

 

 

GertRing

Level 1
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb dit min of meer per ongeluk ontdekt. Hoe kun je regelen dat je hier bericht over krijgt van Ziggo? Krijg wel info over nieuwe facturen etc. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

@GertRing 

Je kan in je profiel een vinkje aanzetten wil je nieuws van de community ontvangen

 

 

Daar komt meestal ook een Link naar Ziggo nieuwsbrief in voort. Die kan je dan ook aanklikken.

CreativeS

Level 13
  • 812Posts
  • 16Oplossingen
  • 161Likes

Net nu ons 6 maanden gratis abonnement van Ziggo Sport Totaal afgelopen is… erg leuk cadeautje voor de laatste weken. Bij KPN hebben we Ziggo Sport Totaal uiteraard ook weer, maar dat begint pas de 21e. Al kunnen we KPN iTV al wel gratis gebruiken, om de wachttijd wat te verzachten. Wat een service 

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemorgen @Hans.W

Gek dat je hierover geen bericht hebt ontvangen. Je zou je voor de zekerheid (nogmaals) kunnen aanmelden op de nieuwsbrief via deze pagina.  Of inderdaad zoals @Dave- aangaf je aanmelden op de tips en Community nieuwtjes is ook een goede optie om niks te missen in de toekomst! 🙂 
 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Hoe staan de instellingen in Mijn Ziggo → Gegevens → Contactvoorkeuren, een stukje naar beneden scrollen, ten aanzien van communicatie?

 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Gianna Ziggo wrote:

Goedemorgen@Hans.W

Gek dat je hierover geen bericht hebt ontvangen. Je zou je voor de zekerheid (nogmaals) kunnen aanmelden op de nieuwsbrief via deze pagina.  Of inderdaad zoals@Dave- aangaf je aanmelden op de tips en Community nieuwtjes is ook een goede optie om niks te missen in de toekomst! 🙂 
 

@Gianna Ziggo  In mijn profiel staan alle berichtopties ook aan, maar ontdekte het eerder dan dat ik het bericht kreeg. Vrijdag had ik een update ontvangen van mijn mediabox Next en controleerde ik enige issues met zenders die eerder een vreemde melding gaven. Deze zijn nu weg maar toen zag ik wel de film en sportzenders. Het bericht over het tijdelijk beschikbaar zijn van deze zenders kreeg ik pas zaterdagmiddag.

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

@Gianna Ziggo @Be rt  Bedankt voor de feedback.

Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

 Om het thuisblijven wat aangenamer te maken tijdens de corona-situatie hebben al onze klanten de komende periode extra tv-zenders en films voor het hele gezin. Voor meer info ga je naar: www.ziggo.nl/samenthuis 

Film1 zenders en Film1 On Demand

Op de vier zenders van Film1 is een breed aanbod films en klassiekers in alle genres te zien. Ook zijn de films van Film1 On Demand vanaf dinsdagavond 17 maart 2020 beschikbaar voor Ziggo klanten met een Mediabox. In het On Demand menu onder 'Aanbieders' vind je bij Film1 een ruim aanbod films die je tijdelijk zonder extra kosten kunt kijken
 

Moet ik de zenders activeren?
Nee, de zenders zijn vanaf maandagmiddag 16 maart automatisch beschikbaar voor Ziggo klanten met digitale televisie. Heb je geen digitale televisie? Dan kun je alle zenders behalve Film1 bekijken via Ziggo GO.
 

Vanaf wanneer geldt dit aanbod?
Het aanbod geldt voor een periode van 4 weken, van maandagmiddag 16 maart tot maandag 13 april. Daarna stopt het aanbod automatisch.
 

Moet ik extra betalen voor dit aanbod?
Nee, je hoeft voor dit aanbod niet extra te betalen. Ziggo biedt dit aan om deze periode van thuisblijven aangenamer te maken.
 

Ik heb de extra zenders al. Krijg ik dan iets anders?
Om het thuisblijven tijdens deze uitzonderlijke periode wat aangenamer te maken hebben we voor zoveel mogelijk klanten iets willen doen. Helaas kan het dan voorkomen dat klanten dit al in hun huidige abonnement hebben. Daarom hebben we gekozen voor een breed aanbod films, kidszenders en cabaret zodat we voor zoveel mogelijk klanten iets extra’s hebben.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic