1
Vraag
2
Reageer en help mee
paparichard

Level 1
  • 28Posts
  • 3Oplossingen
  • 0Likes

100% ziggo klanten is voetbalfan?

Hoi,

tot mijn verbazing waren gisteren alle extra sportzenders 401 t/m 406 gevuld met....kan het haast niet uit me mond krijgen....voetbal, serieus? Ik heb extra sportzenders omdat ik wil genieten van andere sporten dan voetbal en jullie vullen er gewoon 6 zenders mee? Ik snap dit echt niet denken ze bij Ziggo dat iedereen graag voetbal wil kijken? Nou ik niet.

Het ergste van deze zendervervuiling (sorry voor de fans dat ik het zo noem) is dat er ook gewoon 1 wedstrijd dubbel was.....serieus Ziggo moet dit? Net of er niet genoeg voetbal op tv is? Veronica,Fox,Eurosport en 6 zenders Ziggo allemaal voetbal......

Ik vind dit erg jammer want ik dacht toch echt een abbo voor Ziggo golf en racen te hebben.

Richard
5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
Het is natuurlijk ook overteerbaar om het 2 uur zonder (herhalingen van) golf en racen te stellen.
paparichard
Topicstarter
Level 1
  • 28Posts
  • 3Oplossingen
  • 0Likes
Daar gaat het niet om.....het is onverteerbaar dat je haast verplicht bent voetbal te kijken tegenwoordig.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @paparichard. Ondanks dat ik wel een voetbal-fan ben, heb ik gister geen voetbal gekeken hoor. Dat ging best ;-).

Nee zonder dollen, er zijn momenten dat er inderdaad een hoop voetbal op TV te zien is. Als je op die momenten graag iets anders kijkt, snap ik heel goed dat je niet vrolijk wordt van deze programmering.
Waren er gister golf of race programma's en/of wedstrijden die je graag had willen zien en nu gemist hebt?

Ik zie overigens geen 2 dezelfde wedstrijden tegelijk op kanalen, overigens. Ik zie op kanaal 401 het schakelprogramma, waarbij geschakeld wordt tussen de verschillende wedstrijden. Zo kan het dus zijn dat je op een moment daarop hetzelfde zag als op 1 van de andere zenders met wedstrijden.
paparichard
Topicstarter
Level 1
  • 28Posts
  • 3Oplossingen
  • 0Likes
Ik had het topic gemaakt om te zien wat anderen hier van vinden. Gemist....daar hebben we replayTV voor het gaat mij erom dat jullie gewoon 6 zenders met voetbal vullen net of iedere ziggo abonnee voetbal wil kijken.
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
Soms kan het niet anders, want dan zijn er veel wedstrijden tegelijk bezig... natuurlijk zullen de zenders van Ziggo Sport hun kerntaken behouden.
Dus Golf zal Golf beheersen, Racing, Racing, voetbal voetbal, docu docu etc etc etc.
Maar als er geen LIVE race/Golf etc actief is maar wel voetbal.. dan krijgt voetbal de voorrang op de herhalingen 😉
Ik ben zelf geen echte voetbal fan.. maar zie er zelf geen problemen in om het op deze manier door te blijven doen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic