Ziggo zenders van de maand augustus: de kinderen in het zonnetje!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

33 Reacties

voorheen kreeg iedereen die gratis kanalen ook, tot na de olympische spelen waarin het ineens niet meer zo was, de enige reden die ik ervoor kan bedenken is om oude upc klanten proberen te dwingen over te stappen naar de duurdere ziggo abonnementen.
Mark2018 schreef:

voorheen kreeg iedereen die gratis kanalen ook, tot na de olympische spelen waarin het ineens niet meer zo was, de enige reden die ik ervoor kan bedenken is om oude upc klanten proberen te dwingen over te stappen naar de duurdere ziggo abonnementen.

Hallo @Mark2018,
het heeft niets met fUPC of fZiggo te maken, we zijn nu allemaal Ziggo-klanten.
Ik ben nà de fusie van 13-04-2015 als fUPC-klant een ander pakket af gaan nemen en ben nu dus volwaardig Ziggo-klant en kan op mijn extra tv die kanalen ook echt niet ontvangen, alleen de FTA-kanalen.
Vergis je niet de oude upc klanten zitten nog gewoon op het oude upc netwerk, enkel de rekening wordt door ziggo geincasseerd, maar voorheen waren de gratis kanalen voor iedereen vrijgeschakelt(ook toen het ziggo was geworden)die digitale tv kon ontvangen(dus niet analoog), geen gezeur met moeten bekijken via ci+ of ziggo go, dat kunnen ze dus gewoon doen, maar ze vangen liever 50 euro per maand dan 36 euro die de oude upc klanten hebben in hun contract.
Reputatie 7
Badge +21
@Mark2018Wie eigenlijk verandering heeft meegemaakt zijn voormalige Ziggo klanten! UPC heeft ziggo overgenomen. Men heeft er voor gekozen om toen de naam ziggo te gebruiken. En men heeft dus gekozen voor de UPC methode. Dus UPC beslist. Vergis je niet😉
het is nu allemaal ziggo, enkel onderling zitten mensen nog steeds op het upc netwerk, of athome enz, de humax van bijvoorbeeld een ziggo klant uit Tilburg werkt weer niet bij een ziggo klant in Bladel enz.

voorheen kon men wel gewoon de gratis kanalen aan alle klanten doorgeven enkel heeft men beslist om dit niet meer te doen, maar wel te marketen alsof iedere ziggo klant deze gratis kan bekijken, ik kan geen enkele andere reden vinden dan puur pesterij richting trouwe klanten in een poging ze duurdere nieuwe ziggo abbonementen aan te smeren.
Reputatie 7
Badge +21
even off topic, een humax is voor de free to air zenders prima in te zetten in het fupc gebied. Zender van de maand is hoofdzakelijk inderdaad echt voor die gene die een digitaal paket heeft( va start) en hier en daar een uitzondering ... De een noemt het een kennismaking van andere zenders in het xl pakket, en de ander ja ....echt ik gun ieder deze kennismaking van andere zenders. Laat dat duidelijk zijn. Maar het is ook een extra service... Waar men ik meen deze zelfs eens in het verleden, niet meer wilde voortzetten. Echter het wordt nog steeds gedaan. En helaas alleen va start. De reden? Ja ... Iedereen heeft daar zijn gedachten over. En dat mag! Maar op dit moment is het, zoals het nu zo is..en ik begrijp dat je dit jammer vindt nogmaals.
Leuk dat deze kanalen gratis te bekijken zijn in augustus, maar zou het in het vervolg ook beter gecommuniceerd kunnen worden dmv een algemene mailing bijvoorbeeld.

Ik kwam er pas gisteren, 13 aug 2018, achter.

Verder zou ik het leuk vinden als kanaal 64, waar ook BBC4 wordt uitgezonden in de avonduren, ook na augustus voor alle abonnees beschikbaar zou blijven. Dus ook voor mensen met een standaard tv abonnement.

Zou dat mogelijk kunnen zijn?

Daar het een zeer informatief kanaal is zou ik dat zeer op prijs stellen!
Reputatie 7
Badge +21
Vaak wordt het hier wel medegedeeld. En ook op deze site bij de rubriek uitgelicht.: https://www.ziggo.nl/televisie/