Sticky

Ziggo zender van de maand - Mezzo

Reputatie 7
Het is (bijna) november, dus tijd voor een nieuwe Ziggo Zender van de Maand. Deze maand genieten alle klanten van Ziggo gratis van de prachtige zender Mezzo!

Ziggo klanten zien deze zender vol klassieke muziek en voorstellingen online via Ziggo GO of op de TV met een smartcard/mediabox op kanaal 608. Deze maand heb je hiervoor dus geen Ziggo Movies en Series XL abonnement nodig, maar zie je de zender met elk Ziggo abonnement gratis!

Mezzo
De zender Mezzo biedt je het allerbeste van klassieke muziek, jazz en ballet. Een zender voor de echte fijnproever, dus. Internationaal wordt deze zender gezien als hét kanaal voor alles wat met cultuur te maken heeft. De mooiste concerten, opera's en balletvoorstellingen komen voorbij. Hierbij staat niet enkel de muziek en dans centraal, maar krijg je ook een kijkje in de wereld van de artiesten achter de muziek. Door middel van miniportretten, leer je de meest bijzondere muzikanten en artiesten kennen.

Wat kan ik deze maand verwachten?
In november zijn er een paar bijzondere uitzendingen op mezzo te zien die je - als liefhebber van klassieke muziek - niet mag missen.

Koninklijk Concertgebouworkest
Er staan maar liefst 4 prachtige concerten vanuit het Koninklijk Concertgebouw op het programma.

2 november 20:15 uur - Het Concertgebouworkest met sterpianist Yefim Bronfman. Onder leiding van dirigent Philippe Herreweghe, brengen zij het vierde pianoconcert van Van Beethoven en de tweede symfonie van Brahms ten gehore. Live vanuit het Koninklijk Concertgebouw!

4 november 20:30 uur & 18 november 10:35 uur - Het Koninklijk Concertgebouworkest brengt Shostakovich, Tchaikovsky en Stravinsky ten gehore

6 november 18:15 uur & 24 november 16:30 uur - Het Koninklijk Concertgebouworkest met een uitvoering van Benjamin Brittens monumentale War Requiem onder leiding van Dirigent Gianandrea Noseda.

9 november 20:30 uur & 23 november 12:30 uur - Het Koninklijk Concertgebouworkest speelt Mozart en Dvorak onder leiding van Thomas Hengelbrock

Nederlands Dans Theater (NDT)
13 november zie je 3 prachtige uitvoeringen van het NDT.
20:30 uur - Stop-Motion
21:30 uur - Sum Thoughts
22:35 uur - Garden

Meer dan genoeg om je cultuurhart mee te vullen, dus.
Ga jij kijken?

13 Reacties

Reputatie 7
Niet echt mijn zender maar ik hoop voor alle andere klanten dat ze deze de maand november heel veel gaan bekijken. Bedankt in ieder geval !
Reputatie 5
Badge +7
Jammer dat anno 2018 de beeldkwaliteit van deze zender ondermaats is.
Qua beeld mag het het niet top zijn, maar het geluid is geweldig. 😃
https://www.youtube.com/watch?v=GYY-ukMBVu4
Muziek is om naar te luisteren. 😉
Reputatie 5
Badge +7
Dan maar luisteren naar die dansuitvoeringen....
Reputatie 4
Op kanaal 996 Zender van de Maand staat nog steeds informatie over de zender van de maand oktober: ID Ghostober.
Reputatie 7
rick70 schreef:

Op kanaal 996 Zender van de Maand staat nog steeds informatie over de zender van de maand oktober: ID Ghostober.

Whoop. Goede melding. Ik zet het door. Bedankt! #LekkerBezig
Reputatie 4
Kanaal 996 is inmiddels aangepast met daarop de zender Mezzo. 📺
Reputatie 5
Badge +7
"maar zie je de zender met elk Ziggo abonnement gratis!"

de codering staat er nog steeds op.
Reputatie 7
Hey @youriy . Vreemd. Ik kan het hier in elk geval op ZiggoGO met een TV start abonnement wel zien. Op de TV hier kan ik het nog even niet testen, omdat hierop alle zenderpakketten geactiveerd staan.

Welke melding zie je op kanaal 608? En wat voor TV abonnement heb je van ons? Zou je ook meteen willen kijken of het via Ziggo GO wel werkt? 🙂
Reputatie 5
Badge +7
De codering staat aan, als ik de smartcard verwijder gaat het beeld op zwart, bovendien kan ik op de infobalk zien dat beide coderingen aan staan. Ik heb even geïnformeerd en met TV-start abo valt de zender wel te bekijken, maar dus niet via het kabel-TV abo.
Reputatie 7
Maar dat klopt wel.

Ziggo klanten zien deze zender vol klassieke muziek en voorstellingen online via Ziggo GO of op de TV met een smartcard/mediabox op kanaal 608. Deze maand heb je hiervoor dus geen Ziggo Movies en Series XL abonnement nodig, maar zie je de zender met elk Ziggo abonnement gratis!

Met een smartcard en/of mediabox zie je de zender gratis op de TV. Met een kabelTV abonnement moet je de zender wel gratis op Ziggo GO kunnen zien.
Reputatie 5
Badge +7
OK, iets te snel overheen gelezen.

Reageer