Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ziggo zender van de maand november - Mezzo

Het is (bijna) november, dus tijd voor een nieuwe Ziggo Zender van de Maand. Deze maand genieten alle klanten van Ziggo gratis van de prachtige zender Mezzo!

Als Ziggo klant kijk je deze zender vol klassieke muziek en voorstellingen online via Ziggo GO of op de TV met een smartcard/mediabox op kanaal 612. Deze maand heb je hiervoor dus geen Ziggo Movies en Series XL abonnement nodig, maar zie je de zender met elk Ziggo abonnement gratis!

Mezzo
De zender Mezzo biedt je het allerbeste van klassieke muziek, jazz en ballet. Een zender voor de echte fijnproever, dus. Internationaal wordt deze zender gezien als hét kanaal voor alles wat met cultuur te maken heeft. De mooiste concerten, opera's en balletvoorstellingen komen voorbij. Hierbij staat niet enkel de muziek en dans centraal, maar krijg je ook een kijkje in de wereld van de artiesten achter de muziek. Door middel van miniportretten, leer je de meest bijzondere muzikanten en artiesten kennen. 

Wat kan ik deze maand verwachten?
In november zit het programma van Mezzo vol met Nederlandse pareltjes. Het Nederlands Dans Theater, De Nederlandse Opera, Het Concertgebouworkest, Janine Jansen, het Bimhuis en nog veel meer. We lichten  3 topstukken voor je uit: 

Maandag 4 november live vanuit Luxemburg
Shostakovich en Beethoven door het Radio Symfonie Orkest van de Beierse Omroep onder leiding van Mariss Jansos.

Zaterdag 16 november live vanuit St. Petersburg
Het klassieke ballet ‘La Bayadère’ met muziek van Ludwig Minkus en een choreografie door Nacho Duato. Live vanuit het Mikhailovsky Opera en Ballet Theater.

Vrijdag 22 november live vanuit Parijs
Vanuit de Salle Pleyel in Parijs ziet u jazz band Snarky Puppy.


Meer dan genoeg om je cultuurhart mee te vullen! 
Ga jij kijken?

3 Reacties 3
Wonderdog

Level 3
  • 69Posts
  • 2Oplossingen
  • 16Likes

Ik vind het jammer en onbegrijpelijk dat Mezzo GEEN Nederlandse ondertiteling heeft.

Ik hoop dat dit spoedig wel het geval zal zijn.  Ik kijk nu bijna nooit naar Mezzo omdat ik het niet kan volgen. Als ik wel kijk zie ik alleen Franse of Engelse ondertiteling.

 

 

pwigbers

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet mijn zender

cvandere

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voor mij is Mezzo de voornaamste reden om bij Ziggo te blijven. 

Uitgelicht topic