katycatjulius

Level 1
  • 18Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Sport vs. Ziggo Sport Select

hoi :), ik heb ziggo sport totaal en zag dat ziggo sport (de gratis zender bij ziggo) en ziggo sport select vrijwel hetzelfde uitzenden, nu heb ik op mijn mediabox een favorieten lijst ingesteld en nu is mijn vraag zend ziggo sport select altijd exact hetzelfde uit als ziggo sport (de grtis zender bij ziggo) of zenden ze soms toch verschillende dingen uit? als ze altijd hetzelfde uitzenden dan kan ik ziggo sport (de gratis zender bij ziggo) net zo goed uit de favorieten lijst verwijderen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
katycatjulius
Topicstarter
Level 1
  • 18Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
ik heb zelf het antwoord gevonden: ziggo sport (de gratis zender bij ziggo) zend vandaag (24-9-2017) Hoofdklasse Hockey: Amsterdam - Rotterdam (Heren) live uit deze live wedstrijd kan je niet zien op een van de ziggo sport totaal kanalen dus ziggo sport (de gratis zender bij ziggo) zend zo nu en dan wedstrijden uit die je niet bij ziggo sport totaal kan zien dus laat ik die zender gewoon in mijn favorieten lijst staan.

ik hoop dat andere die zich dit afvragen hiermee ook geholpen zijn.

groet Julius

Bekijk in context

1 Reactie 1
katycatjulius
Topicstarter
Level 1
  • 18Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
ik heb zelf het antwoord gevonden: ziggo sport (de gratis zender bij ziggo) zend vandaag (24-9-2017) Hoofdklasse Hockey: Amsterdam - Rotterdam (Heren) live uit deze live wedstrijd kan je niet zien op een van de ziggo sport totaal kanalen dus ziggo sport (de gratis zender bij ziggo) zend zo nu en dan wedstrijden uit die je niet bij ziggo sport totaal kan zien dus laat ik die zender gewoon in mijn favorieten lijst staan.

ik hoop dat andere die zich dit afvragen hiermee ook geholpen zijn.

groet Julius

Uitgelicht topic