nietblij

Level 1
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Zenders verdwijnen? Niks voor terug.

Komt r nog een vervanger voor amc film kanaal, of word r weer een zender geschrapt, maar wel een mooie prijsverhoging.
16 Reacties 16
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Aanbieders zien kennelijk geen winstmogelijkheden meer in uitzendingen in de Benelux of Europa. Zenderwijzigingen zijn tijdig aangekondigd. Van een prijsverhoging heb ik nog niets gemerkt.
nietblij
Topicstarter
Level 1
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Jan F. wrote:
Aanbieders zien kennelijk geen winstmogelijkheden meer in uitzendingen in de Benelux of Europa. Zenderwijzigingen zijn tijdig aangekondigd. Van een prijsverhoging heb ik nog niets gemerkt.

Dus jij wil zeggendat de kosten van ziggo, maar ook andere hoor, niet steeds hoger worden? Volgens mij is r pas nog een verhoging geweest, 1van de comedy central is vervallen, nu amc weer, dus je kunt niet zeggen dat je daar niets van gemerkt hebt.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Prijsstijgingen horen nu eenmaal bij het leven. Je iedere keer daar druk over maken is slecht voor de bloeddruk.
G-Member

Level 4
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 19Likes
Jan F. wrote:
Prijsstijgingen horen nu eenmaal bij het leven. Je iedere keer daar druk over maken is slecht voor de bloeddruk.


En met zo'n houding worden we allemaal een oor aangenaaid.
Het is net als je zorgverzekering, minder voor meer.... En deze bedrijven vinden mensen met uw houding helemaal ideaal.
amvih

Level 10
  • 385Posts
  • 12Oplossingen
  • 190Likes
Zonder prijsstijgingen is ook een salaris verhoging niet nodig, wel zo handig eigenlijk.
Ook dit jaar gaat de koopkracht voor de meeste mensen omhoog, betekent dus dat we na alle prijsstijgingen nog steeds iets over houden. :wink:
G-Member

Level 4
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 19Likes
Is dat zo? Dus jij blijft liever stilstaan ipv vooruitgaan?
Daarbij gaat bijna niemand erop vooruit, ik ga er zelfs op achteruit met m'n verhoging.
amvih

Level 10
  • 385Posts
  • 12Oplossingen
  • 190Likes
Ik heb ook aangegeven dat de "meeste" mensen er nog steeds op vooruitgaan, dus dat jij daar niet onder valt dat kan.
In de toekomst zullen we alleen al om de aarde (denk aan opwarming, co2 uitstoot) instant te houden zeker welvaart moeten inleveren, we zullen dus soberder moeten gaan leven, helaas het zij zo.
Of dat soberder leven lukt, daar heb ik mijn twijfels over, de mens is hebberig en wil wat die eenmaal heeft eigenlijk niet meer afstaan, zie ook dit topic over het verdwijnen van een paar zenders.
G-Member

Level 4
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 19Likes
Jaja dus de mensen moeten soberder leven zodat de bedrijven juist kunnen floreren.... Want dat gebeurd dus nu. Minder zenders maar meer betalen = meer winst

Minder zorg en meer metalen = meer winst.

Nee sorry, je verhaal gaat niet op.

Daarbij gaat 90% van de burger erop achteruit, meesten alleen al op energiekosten.
Maar blijf lekker in je CDA bubbel zitten als je het niet inziet.
amvih

Level 10
  • 385Posts
  • 12Oplossingen
  • 190Likes
Allemaal onzin, omzet en winst dalen juist bij Ziggo en Vodafone.
Omzet-en-winst-dalen-bij-vodafoneziggo
G-Member

Level 4
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 19Likes
Of je leest het artikel ook zelf even goed......
amvih

Level 10
  • 385Posts
  • 12Oplossingen
  • 190Likes
Ik lees nergens dat er meer omzet en meer winst zou zijn behaald???

Quote: "De totale opbrengsten van het fusiebedrijf kwamen uit op 972 miljoen euro, 4 procent minder dan vorig jaar. De operationele winst daalde van 54 miljoen euro vorig jaar tot 31 miljoen euro in het eerste kwartaal van dit jaar."

Dus ondanks de prijsverhoging van vorig jaar toch minder omzet en minder winst.
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
Jan F. Het moet wel te betalen zijn he?
Jan Modaal gaat in 2019 flink inleveren op de koopkracht... en ik zie geen reden om de prijzen bij Ziggo te laten stijgen.. minder zenders --> minder kosten... dus die bedragen kunnen eindelijk eens flink omlaag.
G-Member

Level 4
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 19Likes
Dus dat, ze hebben 31 miljoen winst...... Arme Ziggo.
Daarbij is het van de zotte dat je een contract afsluit met een zender pakket waarvan ze blijkbaar zenders uit kunnen halen zonder deze te vervangen. I.a.w ik betaal voor iets wat ik niet meer krijg.
arjan

Level 9
  • 317Posts
  • 20Oplossingen
  • 30Likes
Ik zou graag een vervangende zender willen zien voor AMC, de enige filmzender die er nog was bij Ziggo in het pakket movies & series xl. Eerder waren Hallmark Channel en TCM al verdwenen. Suggestie: Film Europe HD ?
amvih

Level 10
  • 385Posts
  • 12Oplossingen
  • 190Likes
G-Member wrote:
Dus dat, ze hebben 31 miljoen winst...... Arme Ziggo.

In 2017 1e kwartaal van 54 miljoen naar 31 miljoen, een terugval van 23 miljoen, nog steeds geen stijging ondanks de verhoging van de abonnementsprijzen.
Hypothetisch (cijfers nog niet bekend denk ik) gezien als we de cijfers doortrekken van het afgelopen jaar: in 2018 van 31 miljoen naar 8 miljoen winst, wederom een terugval van 23 miljoen. In 2019 dan van 8 miljoen naar -15 miljoen verlies.
De abonnementsprijzen moeten dus fors omhoog, een verlaging zit er niet in en dus inderdaad "Arme Ziggo". :wink:
Jerry W

Level 1
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
amvih wrote:
Allemaal onzin, omzet en winst dalen juist bij Ziggo en Vodafone.Omzet-en-winst-dalen-bij-vodafoneziggo

misschien dat ze wat managers eruit kunnen kicken! 🙂

Uitgelicht topic