Lousje

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zenders kwijt

Hoi,
sinds enkele dagen viel het me op dat ik geen toegang meer heb op een aantal zenders waar ik normaal wel toegang op heb. Het gaat om de zender 302,303,304,305,306 die binnen movies & series XL vallen.
Als ik mijn pakket bekijk dan zie ik dat ik het volgende heb:
Naam
Horizon TV Standaard
Online TV kijken
Ziggo GO
Extra zenders
Movies and Series gratis bij Mediabox XL

zijn de kanalen van mijn abonnement veranderd of is er iets anders aan de hand? We hebben namelijk altijd toegang tot deze zenders gehad, nu sinds een paar dagen dus opeens niet meer. Als ik naar 302 navigeer krijg ik een zwart scherm en een staat dat ik een abonnement op dit kanaal kan nemen.

inmiddels fabrieksinstelling hersteld, maar zie geen verbetering.

graag uw hulp hiervoor.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes
Een vergissing van de bank in uw voordeel.

Bekijk in context

19 Reacties 19
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7511Likes
De zenders 302-303-304-305-306 vallen onder de TV Max pakket en dat is helaas niet het geval. Jou Horizon staat op TV Standaard.

Dat is 1 van de reden dat je geen gebruik kan maken van deze zenders, en misschien heb je een maand op proef gehad of het is als Zender van de Maand geweest dan kan je deze wel zien.

Mocht je eventueel vragen dan horen we dit heel graag.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Zou ook eens een factuur bekijken in Mijn Ziggo.
Waar betaal je voor en hoeveel? Misschien is het teveel- of :wink:te weinig.
Je komt wel eens rare administratieve foutjes tegen bij Ziggo.
Zie ook:
https://www.ziggo.nl/pakketten

Han
Lousje
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb dus eigenlijk al jaren toegang tot deze (kinder)zenders en sinds een paar dagen niet meer.

ik zie in mijn Ziggo dit staan:

Ik lees hier dat ik als extra zenders ‘Movies &Series’ gratis bij mediabox XL krijg. las ook dat de Horizonbox (die ik dus heb) nu de Mediabox XL wordt genoemd, klopt dat?

als de gegevens kloppen dan zou ik toch toegang moeten hebben op de zenders 302-306 ?

ik zie in de volgende lijst dat deze in het ‘movies & series’ pakket zitten (die ik als extra zenders heb)



De betalingen zijn gewoon afgeschreven en het bedrag is ook hetzelfde als de voorgaande maanden.

Alvast bedankt voor verdere hulp.
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes
Movies & series is ondemand films en series, bevat geen tv-zenders.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes
youriy Zie hier de vele zenders die onder Movies & series XL vallen, achter de zender staat dan Movies & Series XL:
https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht

Movies & Series XL is het meest complete tv-pakket van Ziggo. Je krijgt toegang tot de mooiste films, series en tv-zenders.
https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/movies-series-xl
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes
Een mogelijke oplossing.

Haal de box 30 seconden van de stroom en zet hem weer aan, even een paar minuten aan laten staan voor een volledige startup, op de achtergrond worden nog allerlei instellingen opgehaald.

Ga naar Mijn Ziggo met de box aan en klik op Producten, scrol naar beneden tot je de box ziet en klik achter de box op Zenders en pincode herstellen en klik daarna op Opnieuw ophalen.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes
xGarfieldx-Dave schreef: "De zenders 302-303-304-305-306 vallen onder de TV Max pakket en dat is helaas niet het geval. Jou Horizon staat op TV Standaard."

De zenders 302-303-304-305-306 vallen onder Movies & Series XL en dat heeft niets met TV standaard te maken, je kunt Movies & Series XL voor € 11,95 overal bijnemen. https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/movies-series-xl
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7511Likes
Ik was in ondestelling dat Movies en Series XL een uitgrbreide film pakket was en los stond van de tv zenders. Bij deze sorry voor de verkeerde informatie.
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes
Lekker duidelijk zo.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
youriy Duidelijkheid is iets anders. Aan ons de taak licht in de tunnel te doen schijnen.
Han
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes
Dat is zo dus niet gelukt.

Maar ts heeft dus niet het goede pakket.
Lousje
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb wel de mediabox XL (voorheen de Horizonbox). Ik heb ook als extra ‘Movies & series’, maar ik heb dus niet de XL variant, dus daarom heb ik denk ik ook geen toegang tot de extra zenders (heb nu de ziggo site en pakketten met bijhorende zenders even goed doorgenomen)

Dan vraag ik me dus af hoe het kan dat ik de afgelopen jaren (vanaf 2013) wel toegang heb tot de extra zenders ... foutje ?
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes
Een vergissing van de bank in uw voordeel.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Foutje in je voordeel, zou kunnen.
Kan een Aktie zijn geweest en/of iets met een Combinatie Vodafone Mobiel abo/Ziggo abo. Heb je Vodafone voor je Phone-abo?
Details over dit soort dingen ken ik niet. Misschien herinner jij je iets hierover.
Han
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes
youriy Ik zag in het eerste bericht "Movies and Series gratis bij Mediabox XL"

Je hebt helemaal gelijk met je eerste opmerking: "Movies & series is ondemand films en series, bevat geen tv-zenders. "

Ik zag XL en koppelde dat aan Movies and Series en dat was iets te kort door de bocht.:nerd::thinking:
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Nou mannen, dat mysterie is ook weer opgelost.
Blijft over waarom TS die zenders wel kon ontvangen en nu niet meer.
Moeten we het op een foutje houden?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7511Likes
Voor mij is het zo Helder als een Heineken biertje. :see_no_evil:

Het is nu ook voor mij duidelijk dat de Zenders onder het Movie en Serie XL pakket vallen :wink:
Lousje
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
hanh nee heb geen combi abonnement bij Vodafone /Ziggo.
Abonnement wat ik nu nog heb is uit het UPC tijdperk en normaal heb ik er dus geen omkijken naar totdat we dus geen toegang meer hebben op die extra zenders.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Ik kan ook geen verklaring vinden waarom je al die tijd wel naar deze zenders hebt kunnen kijken, want deze maken geen onderdeel uit van je abonnement. Daarin is ook al jaren niets gewijzigd.

Movies & Series = Films en Series On Demand
Movies & Series L = hetzelfde + HBO Films en Series On Demand
Movies & Series XL = al het bovenstaande + extra tv zenders zoals 302-306

Movies & Series L is een optie bij de Gratis Extra's die je krijgt als je een combinatie Vodafone + Ziggo hebt. Daarmee krijg je deze zenders dus ook niet terug.

Uitgelicht topic