Rico75

Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Zenderpakketten verdwenen

Sinds een dag of twee zijn er zenders verdwenen. Waaronder veel kinder zenders en muziek zenders..
Opnieuw zenders opzoeken maakt geen verschil. De melding blijft dat ik een pakket moet bestellen.
Terwijl ik al jaren die pakketten heb en geen wijzigingen heb gedaan aan mijn abonnement.

Ziggo gebeld. Keuzemenu na keuzemenu en uiteindelijk bleef als enige keuze over dat er op afstand gereset zou worden.
Nu een paar uur verder, maar niks meer gehoord.

Meer mensen hier last van?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rico75
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Alles werkt weer. Het pakket Movies XL stond uit. Maar binnen een uurtje was het weer geregeld. Dank je.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Al even bij Mijn Ziggo gecontroleerd wat voor TV abbo/zenders er ingeschakeld staan?
https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/#televisie

Daar kun je ook je zenders opnieuw ophalen.

Rico75
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
TV standaard staat er.
Ook op oude facturen staat dat.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Welke zenders zijn er verdwenen?
het kan zijn dat je (dmv een actie of per abuis) Movies en Series )XL) hebt gehad en daarbij behorende zenders en dat dat nu hersteld is.
Rico75
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Als ik het zo zie, dan zijn juist al die zenders van Movies Xl verdwenen.
Maar heb dat al vanaf het begin, nooit gewijzigd.
Betaal ook nog steeds hetzelfde.
Op mijn laatste factuur stond ook nog steeds Movies XL.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Is het wellicht een aanbieding geweest van een jaar XL? Of is er iets aan het abbo gewijzigd onlangs?

Als er een paar zenders missen dan helpt ophalen. Als alle zenders missen dan is XL verwijderd om een of andere reden.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Rico75 . Welkom hier!
Goed dat je even contact opneemt. Het kan natuurlijk niet zomaar de bedoeling zijn dat je zenders missen.

Nu zie ik dat je inmiddels contact gehad hebt met de klantenservice en alles weer werkt. Werkt alles inmiddels weer? 🙂
Rico75
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Alles werkt weer. Het pakket Movies XL stond uit. Maar binnen een uurtje was het weer geregeld. Dank je.

Uitgelicht topic