teunkeijzer

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zenderaanbod aanpassen

Hoe kan ik mijn zender aanbod naar beneden stellen, of anders gezegd kan ik ook alle televisie laten vervallen zodat ik enkel INTERNET heb van Ziggo zonder bellen en/of zonder televisie ??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Teun,

Ziggo is een kabelaar en daarom is het niet mogelijk om alleen internet af te nemen. Daarbij zit altijd TV.
Als je inlogt op Mijn Ziggo, dan klikt op Producten, dan kun je daar kijken of je je abonnement kunt wijzigen.

Groet,
Evert

Bekijk in context

7 Reacties 7
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Teun,

Ziggo is een kabelaar en daarom is het niet mogelijk om alleen internet af te nemen. Daarbij zit altijd TV.
Als je inlogt op Mijn Ziggo, dan klikt op Producten, dan kun je daar kijken of je je abonnement kunt wijzigen.

Groet,
Evert
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 151Oplossingen
  • 709Likes
Dit komt het meest in de buurt van wat jij wil, overigens zit hier ook kabeltv bij, dus analoge radio/tv en alle niet gecodeerde digitale zenders.
https://www.ziggo.nl/pakketten/#internet-online-tv
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi teunkeijzer,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo

Wat youriy je zegt is helemaal juist. Je kan Internet & Online TV aanschaffen. Echt helemaal volledig zonder TV kom je niet maar dit is wel goedkoper dan het alles in 1 pakket.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Het ligt er natuurlijk ook aan welk abonnement TS nu heeft.
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Nick999 wrote:
Het ligt er natuurlijk ook aan welk abonnement TS nu heeft.

Uiteraard, maar er vanuit gaande dat teunkeijzer z'n abonnement nu kan omzetten?! Want je zit een jaar vast aan je abonnement natuurlijk 🙂
Verwijderd account
Niet van toepassing
EnergieBoy wrote:
Nick999 wrote:
Het ligt er natuurlijk ook aan welk abonnement TS nu heeft.

Uiteraard, maar er vanuit gaande dat teunkeijzer z'n abonnement nu kan omzetten?! Want je zit een jaar vast aan je abonnement natuurlijk 🙂

Dat klopt niet dat je een jaar vast zit aan een abonnement.
Een jaarabonnement geldt alleen bij nieuwe klanten met een kortingsactie.
Alle normale standaard abonnementen zijn maandelijks opzegbaar.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo @teunkeijzer, welkom bij de Community! Wanneer je geen fervente tv-kijker bent dan snap ik wel dat je die diensten helemaal niet nodig hebt. Maar zoals iedereen al aangeeft zit er altijd Kabel TV bij.

Wanneer je hier aangeeft welk pakket je nu hebt, wat je per maand betaald en wat je wensen zijn, dan krijg je vast een goed advies welk pakket beter past bij de manier hoe jij het wil gebruiken 🙂

Uitgelicht topic