Wifi-verbinding op Smart tv valt weg: niet alle zenders werken

De Wi-Fi verbinding valt uit. Niet alle zenders zoals RTL4, 5 en 7 zijn te zien. Hetzelfde geldt voor Netflix. Ik moet ze steeds opnieuw installeren/verbinden aan Wi-Fi. Hoe kan dit probleem verholpen worden?

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +17
Meer info graag, welke apparatuur /programma's/foutmeldingen?
Hi, Philips smart tv/de programma's of zenders die steeds opnieuw geupdate moeten worden zijn de RTL zenders. Ook moet ik steeds weer Wi-Fi koppelen aan mijn televisie zodat Netflix kan werken. Deze Wi-Fi verbinding valt steeds weg, waardoor om Netflix te kijken, ik elke keer opnieuw de wifi moet verbinden met de televisie. Het probleem is dat de zendersen de Wi-Fi verbinding steeds gemaakt of geüpdate moet worden met de televisies. Het lukt wel maar zo moet het niet zijn. De Wi-Fi verbinding in de slaapkamers is ook traag en valt soms uit waardoor er Wi-Fi versterker nodig is.
Reputatie 7
Badge +17
Ik snap niet wat je bedoelt met zenders die je moet updaten, gaat dat niet goed in de programmagids?

Wifi kan soms veel last hebben van storing door oa. de buren. Bekabeld is altijd beter.
Heb je hier wat aan?

https://computertotaal.nl/artikelen/internet-thuis/overal-wifi-25-tips-voor-je-draadloze-netwerk/
Reputatie 7
Badge +31
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers erop?
Reputatie 4
Hi Annhug, welkom op de Ziggo Community! Wat irritant dat je tv steeds de wifi-verbinding verliest en dat zenders en programma's constant moeten updaten.

Hoe staat het er inmiddels voor? Steefb heeft je een heel uitgebreid artikel doorgestuurd met allerlei tips voor verschillende wifi-problemen. Heb je daar nog wat aan gehad? Stuur anders alsnog even een foto van je aansluitingen mee, zoals Be rt verzoekt. Dan kijken we samen verder!

Reageer