Wedstrijd kopen? Bestel een FOX Sports dagpas bij Ziggo

Toon eerste bericht

33 Reacties

Reputatie 7
@walstijn @Mittch @Stephtah @Wesleynijmegen @Arno1978 @Hanski @AdeBirk @leon.mathijssen @FrankVersluis

Goedemorgen allemaal! Zoals jullie gisteren gemerkt hebben zat er behoorlijke vertraging tussen het bestellen en de toegang tot het kanaal😓 Voor de meeste liefhebbers kwam de grasmat op tijd binnen maar voor sommige ook niet. Hierdoor heb je misschien de eerste helft gemist, of nog erger, de hele wedstrijd. Misschien dat de meesten van jullie gisteren ook al contact hebben gehad met mijn collega's. Is dit niet het geval en kan ik nog iets voor je betekenen? Stuur mij dan een privébericht met je gegevens. Dan kijken we samen of je last hebt gehad van de vertraging of dat er juist iets anders speelt!
@Sander Ziggo
Sander, dank voor je reactie. Duurde voor mij ca 35 minuten om binnen te komen. Praktisch kon ik de wedstrijd na 25 minuten speeltijd volgen (gelukkig in het spannendste deel).
Behoudens de stress toch nog een groot deel van deze boeiende topper kunnen volgen. Groet Hans
Hallo Sander goedemorgen
Ik heb de hele zondag geen signaal ontvangen
Was in dus een trieste ervaring: hele middag scherm op zwart en de radio aan
Reputatie 7
@FrankVersluis,

Dat is ook een behoorlijke domper! Voor mij is het heel erg lang geleden dat ik via de de radio heb geluisterd. Dat heeft natuurlijk ook zijn charmes maar ik snap dat je het liever live op de buis had gekeken. Wil je mij je postcode en huisnummer nog even sturen via een privébericht?
Ik vraag me af hoe het zit met de afgelaste wedstrijden van afgelopen zondag? Ik heb namelijk een dagpas besteld om Utrecht-Feyenoord te kijken, deze wedstrijd werd afgelast, krijgen we nu ook toegang tot de inhaal wedstrijden in januari?
Reputatie 7
Leuk om te zien dat je de moeite hebt genomen om je te registreren op de Community, @Martin1979! Dat was afgelopen zondag natuurlijk wel zuur als je speciaal voor jouw club de dagpas hebt besteld. Graag kijk ik voor je wat ik kan doen. Als je op mijn naam klikt, kun je mij een privébericht sturen. Wil je daar je klantnummer, postcode en huisnummer in vermelden? Alvast bedankt!
En natuurlijk werkt het weer niet. Leuk nachtje super bowl kijken. Oh nee want Ziggo werkt weer een keer niet mee.
Reputatie 7
Hi @HJB88,
Wat vervelend toch weer. Was je nog op tijd om de klantenservice te bellen? Als je niet hebt kunnen kijken dan zal Ziggo hier toch vast naar kijken hoe het komt dat het niet mogelijk was. Heb even geduld en dan komt er een moderator langs om te kijken wat die voor je kan doen.

Misschien kan @Sander Ziggovandaag even voor je rond neuzen wat er aan de hand is en kan die je verder helpen.

Reageer