1
Vraag
2
Reacties
PietS

Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Wat biedt Ziggo Sport Totaal extra aan Formule 1 dan Ziggo Sport?

In het verleden altijd Ziggo Sport Totaal genomen om ook de vrije trainingen en andere formule 1 gerelateerde programma
’s te kijken. Nu (2019) komen ook de vrije trainingen ook beschikbaar op het standaard Sport kanaal.
vraag me nu af of het nog zinvol is om alleen voor Formule 1 nog een abo op Sport Totaal te nemen.
Weet iemand wat de verschillen tussen het Reguliere Sport kanaal en het Sport Totaal kanaal is met betrekking tot Formule 1?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
PietS wrote:
Gaat mij specifiek om Formule 1 en wat er meer aan content wordt aangeboden dan op de reguliere sport zender.
de opmerking over Vodafone is niet correct. Dit geldt alleen als je een Ziggo totaal pakket afneemt en niet zoal ik ( en vele anderen) alleen TV afneemt. (En zolang Ziggo nog geen glasvezel tot in de woning ondersteund blijft dat ook zo)


Hoi Piet,

Sinds dit seizoen is het gat van Ziggo Sport op kanaal 14 verkleint wat betreft de Formule 1 met Ziggo Sport Totaal. De vrije trainingen zijn dit seizoen ook te zien op Ziggo Sport op kanaal 14. De trainingen zullen wij namelijk indien er ruimte is in de programmering op Ziggo Sport op kanaal 14 uitzenden. Staat bijvoorbeeld Chelsea – Arsenal tegenover de 3e vrije training op zaterdag dan zal deze voetbalwedstrijd naar alle waarschijnlijkheid voorrang krijgen. Dit wordt echter per dag bekeken.
Als je nu puur naar Formule 1 kijkt, dan zendt Ziggo Sport Totaal een On Board camera standpunt uit tijdens de race. Wil je er dus zeker van zijn dat je niks mist van alle vrije trainingen? Dan kan je alsnog het beste Ziggo Sport Totaal aanschaffen. Wanneer de Formule 1 het enige is qua autosport waarvoor je je tv aanzet, dan is er nu dus nog maar een klein verschil.
Wanneer je van autosporten in het algemeen houdt, dan heeft absoluut een meerwaarde want naast de F1, zie je ook de F2, F3, Porsche Cup, IndiCar, NASCAR en DTM op Ziggo Sport Totaal.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Ziggo Sport bied diverse sporten aan.

Hier op de Ziggo Sport website heb je een overzicht over alles wat het content aanbied.

En als je lid bent van Vodafone kan je Ziggo Sport gratis in combinatie nemen.
PietS
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Gaat mij specifiek om Formule 1 en wat er meer aan content wordt aangeboden dan op de reguliere sport zender.
de opmerking over Vodafone is niet correct. Dit geldt alleen als je een Ziggo totaal pakket afneemt en niet zoal ik ( en vele anderen) alleen TV afneemt. (En zolang Ziggo nog geen glasvezel tot in de woning ondersteund blijft dat ook zo)
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Oke scherp opgemerkt, maar op de website die ik gaf de oranje link, hebben Primera Divison, Engels voetbal maar ook andere sporten. Kan je beste zelf even kijken of je bevalt. Wij kunnen alleen adviseren naar de klant toe.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
PietS wrote:
Gaat mij specifiek om Formule 1 en wat er meer aan content wordt aangeboden dan op de reguliere sport zender.
de opmerking over Vodafone is niet correct. Dit geldt alleen als je een Ziggo totaal pakket afneemt en niet zoal ik ( en vele anderen) alleen TV afneemt. (En zolang Ziggo nog geen glasvezel tot in de woning ondersteund blijft dat ook zo)


Hoi Piet,

Sinds dit seizoen is het gat van Ziggo Sport op kanaal 14 verkleint wat betreft de Formule 1 met Ziggo Sport Totaal. De vrije trainingen zijn dit seizoen ook te zien op Ziggo Sport op kanaal 14. De trainingen zullen wij namelijk indien er ruimte is in de programmering op Ziggo Sport op kanaal 14 uitzenden. Staat bijvoorbeeld Chelsea – Arsenal tegenover de 3e vrije training op zaterdag dan zal deze voetbalwedstrijd naar alle waarschijnlijkheid voorrang krijgen. Dit wordt echter per dag bekeken.
Als je nu puur naar Formule 1 kijkt, dan zendt Ziggo Sport Totaal een On Board camera standpunt uit tijdens de race. Wil je er dus zeker van zijn dat je niks mist van alle vrije trainingen? Dan kan je alsnog het beste Ziggo Sport Totaal aanschaffen. Wanneer de Formule 1 het enige is qua autosport waarvoor je je tv aanzet, dan is er nu dus nog maar een klein verschil.
Wanneer je van autosporten in het algemeen houdt, dan heeft absoluut een meerwaarde want naast de F1, zie je ook de F2, F3, Porsche Cup, IndiCar, NASCAR en DTM op Ziggo Sport Totaal.
PietS
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Bedankt voor de duidelijke toelichting. Behalve de trainingen, kwalificaties en de race is er ook altijd een voor- en nabeschouwing. Worden deze ook uitgezonden op kanaal 14?
verder kijk ik ook naar Formule 1 cafe.
zal wel even afwachten worden tot de eerste race hoe de programmering precies wordt. Hoop alleen dat ze er geen reclame tussendoor gaan gooien, want dat zou het wel verpesten.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
De voor- en nabeschouwing tijdens kwalificaties en de race worden net als Formule 1 cafe ook op kanaal 14 uitgezonden 🙂
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Nog ter aanvulling:

De trainingen zullen wij namelijk indien er ruimte is in de programmering op Ziggo Sport op kanaal 14 uitzenden. Staat bijvoorbeeld Chelsea – Arsenal tegenover de 3e vrije training op zaterdag dan zal deze voetbalwedstrijd naar alle waarschijnlijkheid voorrang krijgen. Dit wordt echter per dag bekeken. Wil je er dus zeker van zijn dat je niks mist van alle vrije trainingen? Dan kan je alsnog het beste Ziggo Sport Totaal aanschaffen.
PietS
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Dat is duidelijk, ga geen risico nemen en dus toch maar een abo op sport totaal.
Bedankt voor het uitzoeken/ navragen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic