Vraag

Wat biedt Ziggo Sport Totaal extra aan formule 1 dan Ziggo Sport?

In het verleden altijd Ziggo Sport Totaal genomen om ook de vrije trainingen en andere formule 1 gerelateerde programma
’s te kijken. Nu (2019) komen ook de vrije trainingen ook beschikbaar op het standaard Sport kanaal.
vraag me nu af of het nog zinvol is om alleen voor Formule 1 nog een abo op Sport Totaal te nemen.
Weet iemand wat de verschillen tussen het Reguliere Sport kanaal en het Sport Totaal kanaal is met betrekking tot Formule 1?

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +11
Ziggo Sport bied diverse sporten aan.

Hier op de Ziggo Sport website heb je een overzicht over alles wat het content aanbied.

En als je lid bent van Vodafone kan je Ziggo Sport gratis in combinatie nemen.
Gaat mij specifiek om Formule 1 en wat er meer aan content wordt aangeboden dan op de reguliere sport zender.
de opmerking over Vodafone is niet correct. Dit geldt alleen als je een Ziggo totaal pakket afneemt en niet zoal ik ( en vele anderen) alleen TV afneemt. (En zolang Ziggo nog geen glasvezel tot in de woning ondersteund blijft dat ook zo)
Reputatie 7
Badge +11
Oke scherp opgemerkt, maar op de website die ik gaf de oranje link, hebben Primera Divison, Engels voetbal maar ook andere sporten. Kan je beste zelf even kijken of je bevalt. Wij kunnen alleen adviseren naar de klant toe.
Reputatie 7
PietS schreef:

Gaat mij specifiek om Formule 1 en wat er meer aan content wordt aangeboden dan op de reguliere sport zender.
de opmerking over Vodafone is niet correct. Dit geldt alleen als je een Ziggo totaal pakket afneemt en niet zoal ik ( en vele anderen) alleen TV afneemt. (En zolang Ziggo nog geen glasvezel tot in de woning ondersteund blijft dat ook zo)

Hoi Piet,

Sinds dit seizoen is het gat van Ziggo Sport op kanaal 14 verkleint wat betreft de Formule 1 met Ziggo Sport Totaal. De vrije trainingen zijn dit seizoen ook te zien op Ziggo Sport op kanaal 14. Als je nu puur naar Formule 1 kijkt, dan zendt Ziggo Sport Totaal een On Board camera standpunt uit tijdens de race. Wanneer de Formule 1 het enige is qua autosport waarvoor je je tv aanzet, dan is er nu dus nog maar een klein verschil.
Wanneer je van autosporten in het algemeen houdt, dan heeft absoluut een meerwaarde want naast de F1, zie je ook de F2, F3, Porsche Cup, IndiCar, NASCAR en DTM op Ziggo Sport Totaal.

Reageer